Så sagen er, at jeg gennem længere til har udviklet og gennemtænkt et koncept til en internet forretning, som jeg bliver nød til at fører ud i livet, jeg er rimelig sikker på succes uden at lyde for optimistisk.
Så jeg er opfinderen og skal finde et firma/person som vil bruge tid og kræfter på dette, uden at skal have de vilde betalinger for det, men blot et vist antal procent af ejerskab måske, hvis det nu skulle bliver stort. Det er en partner jeg søger, egentlig.
Kan dette lade sig gøre og har i evt. nogle websites I kan anbefale til overstående?
Du får da i hvert fald nok ikke meget hjælp uden at løfte sløret for hvad det er du så genialt har udviklet... der er jo stor forskal på om det er en BtC service, et produkt eller noget helt 3. du har lavet.
Ja, det kan faktisk lade sig gøre, men det sker uhyre sjældent. Nu oplever jeg næsten dagligt, at folk med en smart ide leder efter en partner, der selv skal trække hele den økonomiske risiko for alt mellem 5 og 50 % af en meget "potentiel" indkomst.
Vilje og tro på din ide og en god iværksætter vilje og mon ikke den koster mindre end en million så du kan sikkert finde en webmaster at udvikle din ekstrem gode ide ,og så har du ideen helt for dig selv
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Så sagen er, at jeg gennem længere til har udviklet og gennemtænkt et koncept til en internet forretning, som jeg bliver nød til at fører ud i livet, jeg er rimelig sikker på succes uden at lyde for optimistisk.
Jeg syndes næsten du siger hvem der skal gøre arbejdet her. Kodeordet er at hvis en ide du skal føre ud i livet så skal du gøre det. Alle mennesker har ideer så forskellen på succes og fiasko er at du smøger ærmerne op og går i gang.
silwer1:
Så jeg er opfinderen og skal finde et firma/person som vil bruge tid og kræfter på dette, uden at skal have de vilde betalinger for det, men blot et vist antal procent af ejerskab måske, hvis det nu skulle bliver stort.
Hvis det er sådan en god ide hvorfor er den person så ikke dig? Koncepter bliver ikke kun store fordi konceptet er godt. Det er lidt lige som talent 1% koncept og 99% hårdt arbejde.
Tak for svarene indtil nu, men jeg fik desværre ikke helt udbybet nok kan jeg se.
Jeg har slet ikke selv de nødvendige færdigheder til at udføre sådan et website, selvom jeg ENORMT gerne ville tro mig, så tanken var jo, at jeg var idé-manden og vil bestemme hvordan det skal være, mens vedkommende nu laver det.
Og ja, mon ikke der er en webmaster et sted i DK der er frisk ;D
Tak for svarene indtil nu, men jeg fik desværre ikke helt udbybet nok kan jeg se.
Jeg har slet ikke selv de nødvendige færdigheder til at udføre sådan et website, selvom jeg ENORMT gerne ville tro mig, så tanken var jo, at jeg var idé-manden og vil bestemme hvordan det skal være, mens vedkommende nu laver det.
Og ja, mon ikke der er en webmaster et sted i DK der er frisk ;D
Du kunne ligge opgaven ud på http://www.amino.dk/freelancer/ så nogle webmaster kunne lave opgaven for dig måske er det ikke så dyrt som du tror og du kunne også beskrive opgaven bedre heri tråden så de webmaster der kommer forbi denne her tråd bedre kan sige en ca. pris om denne her opgave hvad den ville koste af kr.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows