Hej Amino, jeg har fulgt lidt med forummet her på det seneste, og synes mange ofte giver gode svar. Jeg tænkte om I også kunne hjælpe sådan en ny en som mig :-) Jeg har for nylig oprettet en blog, og synes selv jeg er kommet godt i gang. Min blog (du finder den i min signatur) omhandler Apple - guides, tips, nyheder og anmeldelser. På trods af siden omhandler anmeldelser, har jeg ikke fået skrevet nogen endnu. Jeg kan sagtens springe ud i det, og skrive en anmeldelse om diverse Mac og iPhone apps, både mit case til iPhone og iPad, men jeg har aldrig prøvet at skrive nogen former for anmeldelse. Har I nogen gode tips til mig, nogen "standard opsætning" til anmeldelser? Hvad er det I lægger vægt på, hvad er det I gerne vil læse om? Hvis jeg skrev en anmeldelse om en iPhone app, hvad kunne være interessant at læse om det program? Skal jeg benytte mig af nogen plugins som også giver læserne del i anmeldelsen (fx Editor's Rating & User's Rating)? Jeg håber I kan forstå hvor jeg vil hen. Jeg ønsker bare nogen begynder tips for sådan en som mig, som lige er gået i gang med blogging, analysering, affiliate osv. og tænkte om der var noget vigtigt at tage i betrakning inden jeg gik i gang med min anmeldelse af noget. I skal have mange tak for at læse mit indlæg her, og evt. svar der måtte komme :-) |
På AppAnmeldelser.dk skriver jeg først lidt om hvad den kan, gør osv.
Kommer med nogle forskellige ting der kunne være bedre, og nogle der barer kører.. Altså min subjektive mening.
På AppAnmeldelser.dk har vi et rating-system, hvor alle kan give App'en stjerner, fra 1-5, så her er det altså alle de besøgende der også bestemmer hvor mange stjerner den skal have. :-)