Hej Jeg har har to problemer, muligvis er det kun et. Har her på det senest oplevet at folk modtager flere kopier af mine e-mails. Jeg tror næsten kun det sker når jeg engang imellem har problemer med at e-mails ikke forlader Udbakken og derved sendes igen og igen hvergang der trykkes Send/Modtag, indtil jeg opdager det og sletter dem i udbakken. Derudover kan jeg se at nogle gange når folk svare på mine mails er der tilføjet " ***SPAM***" eller "Suspicious Content" i emne feltet, senest nu hvor jeg havde en mail CC på mig selv, så det er fra mig det kommer. Jeg har for et par dage siden renset min computer helt med Avast, Ad-aware og Avira. Jeg udsender hverken spam, e-mails til mange modtagere (max er 5-6 på projekter med cc) eller andet dumt. Jeg havde min e-mail hosted ved Godaddy.com, så ikke en dansk server og troede for et par dage siden det var SMTP'en/udgående server så jeg købte .dk domæne ved One.com, men lader til at den stadig ikke er god. Er det mit internet/IP den er gal med? Jeg har den seneste måned sendt mails ud som jeg ikke har fået svar på, så er selvfølgelig bange for det er fordi jeg ryger i folks spam filter. Any help highly appriciated :-) Det er frustrerende når man er så mail afhængig hvis modtagerne modtager mine normale tekst mails som ***SPAM*** God weekend Chris |
Hej Chris
Jeg kan ikke helt tolke om du bruger/brugte Godaddy's SMTP server, eller om du bruger/brugte din internet udbyders SMTP.
Men hvis du bruger din internet udbyders SMTP, så kan det godt være der den ligger, prøv at bruge Godaddy's.
Hvis du allerede bruger Godaddy's, har du så tilføjet SPF records på dit domæne, så modtageren kan se at de er sendt fra en server du stoler på?
Hvad med dine modtagere, ligger deres e-mail hos den samme udbyder? For så kunne det godt tænkes at problemet ligger hos den udbyder.
Kan du evt. bede en af dine modtagere om at videresende en "spam ramt" e-mail fra dig, til dig (Så den er vedhæftet som eml fil), også poste headerne her på Amino (IKKE modtagerens e-mail, eller indholdet af mailen), så kan vi måske se hvad der er modtager serveren ikke kan lide. :)