Der er flere rygter der siger, at iPad 2 bliver præsenteret sidst i næste uge. Det er som sagt rygter. Men spændende er det. Læs mere på mobilliv.nu. Jeg prøver hver dag, at skrive de nyheder andre danske medier ikke bringer. I hvert fald ikke før, de har læst dem hos mig
Spørg til side, jeg har ret ofte mobil og gadgetnyheder, som andre endnu ikke har bragt. Så læs med, hvis det er noget, du også synes er spændende at følge. Hvis ikke, så undskylder jeg at jeg har spildt din tid.
Hav en rigtig god weekend!
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
Der er flere rygter der siger, at iPad 2 bliver præsenteret sidst i næste uge. Det er som sagt rygter. Men spændende er det. Læs mere på mobilliv.nu. Jeg prøver hver dag, at skrive de nyheder andre danske medier ikke bringer. I hvert fald ikke før, de har læst dem hos mig
Spørg til side, jeg har ret ofte mobil og gadgetnyheder, som andre endnu ikke har bragt. Så læs med, hvis det er noget, du også synes er spændende at følge. Hvis ikke, så undskylder jeg at jeg har spildt din tid.
Hav en rigtig god weekend!
Hvad har iPad med mobiler at gøre?
Og den nyhed er en gammel nyhed - rygtet har været der længe, også på danske nyhedssites ;)
Det er derfor du vælger, at kommentere... Nu er det jo link til mit site, der bliver opdateret dagligt og med relevant indhold. Så jeg kan ikke se det store problem i også, at få lidt link juice samtidigt med.
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
Det gør jeg også, jegvil prøve at få den til test.
Det samme gør sig gældende for, LG Optimus Pad som bliver lanceret på Mobile World Congress. Den har godt nok nogle fede specifikationer, bl.a. 3D og Full HD understøttelse samt Dual core processor.
Rygterne går i hvert fald på et Apple event i næste uge, hvor de vil præsentere iOS 4.3 og i den forbindelse måske også iPad 2.
Personligt tror jeg vi skal vente længere på at se en præsentation af iPad 2. Det vil ikke give mening for Apple at fremvise den allerede nu, da deres salg af nuværende iPads så vil falde. Måske engang i marts...og så kan vi håbe at Steve Jobs har fået det bedre til den tid :-)
Rygterne går i hvert fald på et Apple event i næste uge, hvor de vil præsentere iOS 4.3 og i den forbindelse måske også iPad 2.
Personligt tror jeg vi skal vente længere på at se en præsentation af iPad 2. Det vil ikke give mening for Apple at fremvise den allerede nu, da deres salg af nuværende iPads så vil falde. Måske engang i marts...og så kan vi håbe at Steve Jobs har fået det bedre til den tid :-)
På den anden side vil iPad 2 få iPad`en til, at falde i pris og dermed få flere til at købe den gamle iPad. Jeg ved, at der er flere, der endnu ikke har købt iPad`en grundet den høje pris.
Jeg synes det er oplagt, at iPad 2 bliver præsenteret med iOS 4.3, da den skal køre på det system. Desuden vil det da være noget af en presse gimmick.
Men det der taler i mod er, at den før omtalte event, er meget tæt på Mobile World Congress og dermed vil de nye produkter der lanceres der, kunne overskygge lanceringen af iPad 2.