Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille anbefaling! upstart.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 
Inspireret af http://www.amino.dk/forums/t/113930.aspx?#766521

Jeg vil gerne anbefale upstart.dk logo tilbud! De har simpelthen en kanon service!
Jeg benyttede mig af deres logotilbud til 150 kroner, og hold op hvor blev jeg overrasket!
Jeg har før fået designet et logo af en anden fra amino (nævner ingen navne), og upstart var mange kvalitetsniveauer højere. Tjek evt. logo og taleboble på linde-media.dk

For god ordens skyld, vil jeg gerne sige at jeg på ingen måde får noget ud af at reklamere for dem, men jeg er bare så positivt overrasket. 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:45

398 kr. koster det

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 12:42

Jeg har også kun været tilfreds med Nick & Laura. De gør det sku godt :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:44

Easy Webhost:

398 kr. koster det

Tilbuddet er over, men den nye pris er sgu også god efter min mening. Kanon god service, virkelig hurtig levering og jeg var en krævende kunde, men fik hurtige og gode svar og resultatet blev godt! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48

Andreas Linde:

Tilbuddet er over, men den nye pris er sgu også god efter min mening. Kanon god service, virkelig hurtig levering og jeg var en krævende kunde, men fik hurtige og gode svar og resultatet blev godt! 

Enig! 398,- er dælme også billigt for et logo i de rigtige filformater. Og de er ikke pjattede med at lave flere forslag. Så anbefaling herfraYes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)