Hej Amimoer - Nu har jeg brug for hjælp igen. Jeg har sammen med en kolega, startet et "fritids ApS" hvor vi har en hjemmeside, med salg af brugte reservedele til metalindustrien www.reparo.dk Vi har solgt nogle reservedele her hjemme i Danmark(B2B), uden problemer, men har nu været "uheldige" at få solgt en reservedele til Portugal. Kunden har pga, vores manglende betalingsmuligheder (Kreditkort, osv.), indvilget i at betale med kontooverførsel, og jeg har oplyst, at vi ikke sender noget før der er gået penge ind, men.. Det taget jo alt fra 3 til 7 dage at få de penge ind på bogen!!! Det holder ikke, det giver jo meget tabt produktionstid for kunden. Jeg har søgt lidt herinde, men har kun fundet gl. indlæg for og imod PBS(Nets) og Paypal, E-wire osv. Det er når man søger det, et spørgsmål om religion eller hva? Alle de søgte Aminotråde, har alle haft relation til en online shop. Vi har ikke tænkt os, at siden skal laves som en egentlig on-line shop, me forespørgsler via e-mail. Hvilken betalingsform er nemmest og billigst? Vi ønsker at kunne sende varen dagen efter, hvis muligt. På forhånd tak for hjælpen Reparo ApS |
Ved ikke om dette er en hjælp, men når jeg overfører penge til Polen går der højst 2 dage og i min bank kan du så printe en kvittering ud hvor man kan se overførslen er igang.