Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsommelige bankoverførsler fra udlandet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amimoer - Nu har jeg brug for hjælp igen.

Jeg har sammen med en kolega, startet et "fritids ApS" hvor vi har en hjemmeside, med salg af brugte reservedele til metalindustrien www.reparo.dk

Vi har solgt nogle reservedele her hjemme i Danmark(B2B), uden problemer, men har nu været "uheldige" at få solgt en reservedele til Portugal.

Kunden har pga, vores manglende betalingsmuligheder (Kreditkort, osv.), indvilget i at betale med kontooverførsel, og jeg har oplyst, at vi ikke sender noget før der er gået penge ind, men..

Det taget jo alt fra 3 til 7 dage at få de penge ind på bogen!!! Det holder ikke, det giver jo meget tabt produktionstid for kunden.

Jeg har søgt lidt herinde, men har kun fundet gl. indlæg for og imod PBS(Nets) og Paypal, E-wire osv. Det er når man søger det, et spørgsmål om religion eller hva?

Alle de søgte Aminotråde, har alle haft relation til en online shop. Vi har ikke tænkt os, at siden skal laves som en egentlig on-line shop, me forespørgsler via e-mail. 

Hvilken betalingsform er nemmest og billigst?

Vi ønsker at kunne sende varen dagen efter, hvis muligt.

På forhånd tak for hjælpen

Reparo ApS

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 16:30

Ved ikke om dette er en hjælp, men når jeg overfører penge til Polen går der højst 2 dage og i min bank kan du så printe en kvittering ud hvor man kan se overførslen er igang.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36

Jeg har spurgt i min bank, og det er nemt nok, man kan bare betale 650 kr. i gebuyr også har kunden pengene dagen efter, men det er jo helt horibelt, jegkan jo flyve derned og hente dem selv, til den pris.

2 dage er stadig meget lang tid, da produktionsmaskiner i metalindustrien koster meget at have stående stille, alt fra få 100kr/timen til flere 1000/timen, så nytter det ikke noget at vente i 2 dage på penge og så 1 dag yderligere på fragt.

Det vi er ude efter skal være fra dag til dag og gerne uden fast abonnoment(hvis muligt), da det jo i starten ikke er mange overførsler det drejer sig om.

ellers tak for svaret.

Reparo

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 16:45

Kan du så ikke bruge en kvittering fra kundens bank hvor du kan se at pengene er på vej, kan jo gøres samme dag, eller mener du det er for risikabelt. Kender ellers ikke andre metoder en at lade fragtselskabet opkræve penge inden pakken udleveres.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53

Det er sin sag at stole på en overførselskvittering, men den kan stadig stoppes. Vi snakker om reservedele fra 1000 til 50.000kr, og dem sender vi ingen steder før der er betalt.

Vi er desværre belært af gl. skade hos vores nuværende arbejdsgiver.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09

Er der nogen der har erfaring med at lade fragtfirmaerne opkræve og gør TNT/DHL sig også med det?

Jeg venter iøvrigt stadig på pengene, da de ifølge egen bank, skal indtastes manuelt i system, har de i bankerne ikke "opfundet" nettet?

VH

Reparo

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:42

Reparo.dk:

Hej Amimoer - Nu har jeg brug for hjælp igen.

Jeg har sammen med en kolega, startet et "fritids ApS" hvor vi har en hjemmeside, med salg af brugte reservedele til metalindustrien www.reparo.dk

Vi har solgt nogle reservedele her hjemme i Danmark(B2B), uden problemer, men har nu været "uheldige" at få solgt en reservedele til Portugal.

Kunden har pga, vores manglende betalingsmuligheder (Kreditkort, osv.), indvilget i at betale med kontooverførsel, og jeg har oplyst, at vi ikke sender noget før der er gået penge ind, men..

Det taget jo alt fra 3 til 7 dage at få de penge ind på bogen!!! Det holder ikke, det giver jo meget tabt produktionstid for kunden.

Jeg har søgt lidt herinde, men har kun fundet gl. indlæg for og imod PBS(Nets) og Paypal, E-wire osv. Det er når man søger det, et spørgsmål om religion eller hva?

Alle de søgte Aminotråde, har alle haft relation til en online shop. Vi har ikke tænkt os, at siden skal laves som en egentlig on-line shop, me forespørgsler via e-mail. 

Hvilken betalingsform er nemmest og billigst?

Vi ønsker at kunne sende varen dagen efter, hvis muligt.

På forhånd tak for hjælpen

Reparo ApS

Har i kigget på Inpay ? www.inpay.com

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29

Hej Anders, tak for info.

Jeg skal have samlet en del info omkring forskellige muligheder, og det kanne sagtens være en af dem, og ikke at foragte, det er et dansk foretagne.

Er der andre der kan anbefale eller bruger inpay ?

VH Reparo

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:32

En Neteller til Neteller overførsel er næsten live og det tager kun 1-2 dage at overføre pengene fra Neteller til bankkontoen. Det koster 7,50€

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)