Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straffer google mig i længere tid ved duplicate content?

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
Jep, men nu er med og uden www. jo nemmere at rette end samme side med eller uden side menu, som er et af de større problemer med mange CMS.
ved ikke helt hvad du mener med "med eller uden side menu"?

Men ja det er korrekt at der internt i mange CMS og shopsystemer er et generelt problem med dobbelt indeksering, og dårlig administration af interne links osv.

Koludabyg:
Ved godt at DC også kan komme fordi folk linker til en på forskellige urls, men da de fleste jo copy/paster url´s, så er man faktisk selv lidt herre over det, via den interne linkbuilding, og selvfølgelig indkommende urls som man selv placere.

Man er jo reelt set herre over både det brugere gør (næsten) og det man selv og systemet gør :) hvis man sikre imod DC, ja så vil systemet jo i hvert fald ikke have problemet, og det eneste sted hvor det kan blive et problem (i forhold til linkbuilding) er hvis brugeren manuelt skriver forkert URL når de linker.

MVh Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:47

Koludabyg:

Ved godt at DC også kan komme fordi folk linker til en på forskellige urls, men da de fleste jo copy/paster url´s, så er man faktisk selv lidt herre over det, via den interne linkbuilding, og selvfølgelig indkommende urls som man selv placere.

Uh, du skulle bare se nogle eksempler på, hvordan folk linker. Jeg oplever da f.eks. mange linke til min blog med www foran. Også selvom de fleste af mine links kommer fra webkyndige folk, der godt ved, at www ikke er nødvendigt for at bruge en hjemmesideSmile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:15

Har jeg duplikat problemer alle mine tekster vil jeg sige er hel unikke men viser ved google site: www.stripdanmark.dk 92 sider , men viser kun 90 sider når køre hen til sidste side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:05
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Thomas Rosenstand:
Glen: Det er jo blot min ikke kommercielle blog, du skriver om! Min firmahjemmeside har intet DC. Jeg synes du skal lytte til Mikkels glimrende råd - jeg kunne ikke have sagt det bedre selv. Held og lykke.

@Thomas og Mikkel. jeg spørger dig Thomas om et fair spørgsmål omkring hvorfor du har 100 DC på din side, og jeg laver enda en ;-)

...netop for at pointere at det er et flink spørgsmål jeg stiller, da jeg ikke forstår det.

At både du og DeMib kommer med et halv dumt svar om at ligge nr. 1, og derfor ikke skal have noget med dem at gøre......

Det synes jeg er under alt kritik!
Jeg håber ikke det er sådan i behandler jeres kunder, som heller ikke forstår det,
fordi så er det vist jer som har brug for et held og lykke!

Tilmeldt 30. Sep 10
Skrevet kl. 14:16

KTJ-Media.dk:

Glen:

Det var samme svar som jeg gav på side 3.

Jeg forstår bare ikke hvorfor du har 100 DC på DIN side. Jeg mener, du er jo SEO ekspert, og DC er ikke godt at have, SÅ SKAL MAN VÆRE MEGET BANGE, som du skrev i din bog;-)

Der må være en grund til du har det???
Jeg ved godt at det er wordpress skyld, men hvis det er skidt for dig,
ville du vel have skiftet til anden platform....

Prøv lige at tænke lidt over den .....

Hvordan bliver man god til et område? er det
1 - ved at fjerne det uden at vide om det reelt set gør noget for ens hjemmeside at det er der?
2 - eller er det at se hvad der sker, teste om der sker endnu mere hvis der kommer mere og så derefter prøve at fjerne det på forskellige måder for at se hvilke metoder der er bedst?

Ja jeg selv går altid efter nr 2. alene af den grund at det er og bliver det der giver fx mig et stort forspring i forhold til rigtig mange andre SEO'er, og jeg tror nu også at det er det samme som Thomas gør. Og ja når jeg tester SEO, gør jeg det altid på min egen hjemmeside.

MVH Kim

Jeg kan kun give dig ret i nr. 2, sådan ville jeg også selv gøre det....Hvis man havde DC. 

Men spørgsmålet er, hvorfor han har DC på sin side...
Er det en fejl, Er det for at teste, eller er det wordpress som laver det ved en fejl..... og Thomas ikke gør noget ved det, fordi det ingen betydning har.

Jeg har ca. 700 DC på min hjemmeside, og jeg prøver at blive klog på det. Derfor spurgte jeg om, hvordan det kan være, at han havde det på sin side :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:47

Glen:
Er det en fejl, Er det for at teste, eller er det wordpress som laver det ved en fejl..... og Thomas ikke gør noget ved det, fordi det ingen betydning har.
Jep, Wordpress tager som standard ikke hånd om alle de DC problemer som findes, dermed skal der lige noget ekstra til for at fjerne det i Wordpress.

Men du kan jo fx også finde DC på min hjemmeside, alene af den grund at jeg i på et tidspunkt testede hvad der ville ske hvis ikke man tog sine forholdsregler (Jeg deaktiverede mit CMS systems DC sikkerhed) når man som jeg ændrede alle URL's fra store og små bogstaver til kun at have små bogstaver, men man stadig kunne tilgå de gamle sider som jo både havde store og små bogstaver.

Resultatet blev at ALLE mine sider blev duplikeret og at min hjemmeside kom længere ned på søgeresultatet (min hjemmeside fik dårligere ranking), kigger du i dag på min hjemmeside, vil du ikke kunne generere DC, da jeg har aktiveret sikkerheden igen, men alligevel er Google noget tid om at fjerne DC.

Jeg tror på at både thomas og demib gør det samme, de vælger bare IKKE at gøre det på deres egen hjemmeside, men på mindre vigtige blogs og hvad der nu ellers er.

Man kan måske sige at det er dumt af mig at teste så meget på min egen hjemmeside, da det jo til tider betyder ret dårlig ranking. Men jeg føler både at mine kunder kan li at vide at jeg først mærker tingene på egen krop før jeg giver en kunde en funktion eller et råd, og samtidig giver det også mine kunder sikkerhed for at det de får, virker som det skal og efter hensigten. Og jeg dermed ikke bare læser et eller andet sted på nettet om det og så videregiver de ting der står der, for der er virkelig meget info på nettet som er ren lirum larum og spil for galleriet.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:48
Det er såmænd intet problem, Glen. Jeg har slet ingen kunder, der kvitterer for gratis råd med et 'øv bæ nu - du har selv DC selvom du SEO mand' :-)
Tilmeldt 30. Sep 10
Skrevet kl. 14:57

Thomas Rosenstand:
Det er såmænd intet problem, Glen. Jeg har slet ingen kunder, der kvitterer for gratis råd med et 'øv bæ nu - du har selv DC selvom du SEO mand' :-)

Ok, et sidste svar til dig(og mikkel) for ellers kan vi blive ved, og jeg vil gerne holde tråden til emnet end at diskutere over jeres halvdumme svar.

Thomas, jeg sagde tak til dig og skrev det var fornemt at du gad besvare mit spørgsmål med en video.
Derefter spurgte jeg dig flinkt om et spørgsmål, som du bliver fornærmet over.

Nu synes jeg vi skal holde tråden til emnet, og kun byde ind med relevante svar.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:10
Et relevant svar fra mig: Jeg blev ikke det fjerneste fornærmet. Det betyder intet for mig, men det ville da være uhøfligt af mig ikke at svare, synes jeg. Og jeg forklarede dig faktisk også, hvorfor der er DC på min blog.
Tilmeldt 30. Sep 10
Skrevet kl. 15:25

KTJ-Media.dk:

Glen:
Jep, Wordpress tager som standard ikke hånd om alle de DC problemer som findes, dermed skal der lige noget ekstra til for at fjerne det i Wordpress.

Men du kan jo fx også finde DC på min hjemmeside, alene af den grund at jeg i på et tidspunkt testede hvad der ville ske hvis ikke man tog sine forholdsregler (Jeg deaktiverede mit CMS systems DC sikkerhed) når man som jeg ændrede alle URL's fra store og små bogstaver til kun at have små bogstaver, men man stadig kunne tilgå de gamle sider som jo både havde store og små bogstaver.

Resultatet blev at ALLE mine sider blev duplikeret og at min hjemmeside kom længere ned på søgeresultatet (min hjemmeside fik dårligere ranking), kigger du i dag på min hjemmeside, vil du ikke kunne generere DC, da jeg har aktiveret sikkerheden igen, men alligevel er Google noget tid om at fjerne DC.

Jeg tror på at både thomas og demib gør det samme, de vælger bare IKKE at gøre det på deres egen hjemmeside, men på mindre vigtige blogs og hvad der nu ellers er.

Man kan måske sige at det er dumt af mig at teste så meget på min egen hjemmeside, da det jo til tider betyder ret dårlig ranking. Men jeg føler både at mine kunder kan li at vide at jeg først mærker tingene på egen krop før jeg giver en kunde en funktion eller et råd, og samtidig giver det også mine kunder sikkerhed for at det de får, virker som det skal og efter hensigten. Og jeg dermed ikke bare læser et eller andet sted på nettet om det og så videregiver de ting der står der, for der er virkelig meget info på nettet som er ren lirum larum og spil for galleriet.

MVH Kim

Ok, tak for svaret.  Jeg har selv prøvet at fjerne det DC som jeg lavede ved et uheld på min side. Det var omkring 700 sider, så nu er det vel bare at vente på at det "forhåbentligt" retter sig op igen :-)

Eller går jeg i panik. Det har taget mig en krig at lave den hjemmeside :-)

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)