Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat aftale med webshop gennem affiliate netværk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er affilliate og leder efter et godt affilliatenetværk, der vil og kan facilitere en privat aftale mellem en webshop og mig. Jeg ved at Webgains tilbyder muligheden. Er der nogen der har erfaringer med den slags? Er der andre netværk der gør det samme (uden at webshoppen skal betale noget i oprettelse for at være medie)?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:34

regnar:

Jeg er affilliate og leder efter et godt affilliatenetværk, der vil og kan facilitere en privat aftale mellem en webshop og mig. Jeg ved at Webgains tilbyder muligheden. Er der nogen der har erfaringer med den slags? Er der andre netværk der gør det samme (uden at webshoppen skal betale noget i oprettelse for at være medie)?

Partner-Ads har ingen oprettelse, men tilgengæld napper de 10-20%. Casper fra IOOSInternet har lavet sit eget system og jeg tror du kan købe en kopi til billige penge.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:59

Tak! Jeg kan prøve at høre. Partner-ads tilbyder dog ikke at være vært for en privat aftale, men kun for en aftale som kan ses af alle i netværket.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:12

Annoncøren kan selv godkende hvilke websites der skal reklamere for hans program.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)