Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NAMoffers - introduction (video)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige smidt en lille video sammen der skal "tease" lidt, kommentarer er selvfølgelig mere end velkommen.

Musik af KomaKino

Gode idéer til at udnytte youtube som en del af sin markedsføring tager vi imod med kyshånd.

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 17:37

">

Kunne ikke embedde video i org. indlæg.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:02

Hejsa nu er det ikke for at fornærme dig eller noget, men du ved tydeligvis ikke ret meget om kunde-sindet. (the consumer mind) 

Fordi hvis du gjorde så ville du helt sikkert have grebet det an på en helt anden måde, eks. en video hvor du taler, også siger et eller andet i stil med dette, "the issue isn't if you sign up for our unique service today, the issue is just if you will regret missing out on this unique, offer"

Fordi det er desværre lidt svært at tage stilling til sådan en video, og det ville have været meget mere effektivt, hvis det var dig selv du havde filmet sidde og snakke (eller en medarbejder) 

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 18:12

Jamen, du fornærmer mig skam ikke, så skulle jeg jo ikke have bedt om kommentarer.

Nu er det jo "bare" en teaser som skal vise at vi er online via youtube også, planen er at vi en gang om måneden vil udgive en video. Måske med en amerikansk sælger der tilbyder et par af vores tilbud.

Tak for kommentar, vi tager det med videre :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:19

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Jamen, du fornærmer mig skam ikke, så skulle jeg jo ikke have bedt om kommentarer.

Nu er det jo "bare" en teaser som skal vise at vi er online via youtube også, planen er at vi en gang om måneden vil udgive en video. Måske med en amerikansk sælger der tilbyder et par af vores tilbud.

Tak for kommentar, vi tager det med videre :)

det var da så lidt.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:30

Hej Kaare.

Det er desværre helt "sort".

Der er intet budskab (måske lidt i slutningen), intet, der skal få folk til at blive, ingen Call to action.

Så du må i gang igen - eller - hvis du har penge til det, få nogen professionelle til at hjælpe dig med finde ud af, hvilket budskab du skal levere, så du kan komme "ud over rampen".  Wink

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)