Hej alle Aminoer Jeg har gennem det seneste års tid overvejet min drøm om at blive selvstændig erhvervsdrivende, og er kommet til den beslutning, at det VIL jeg. Jeg ønsker at købe en mindre web-shop, hvor fremtidspotentialet er stort. Og nu ved jeg så, at i bare vil sige, at jeg skal gå ind på virksomhedsbørsen og finde nogle potentielle emner. Men det har jeg været, og har ikke fundet noget jeg er 100% tilfreds med. Så derfor dette råb om "hjælp" til at finde en web-shop. Måske har i selv en shop til salg, eller måske kender i nogen der ønsker at sælge. Mine kriterier er:
Med baggrund i min "drøm", har jeg af samme grund "kun" et deltidsarbejde, så jeg i starten kan "investere" min. 20-25 timer i projektet om ugen. Så skriv endelig tilbage hvis I har noget interessant. På forhånd tak for hjælpen. Jakob
|
Hej Jakob.
Jeg kan godt forstå at du ikke har fundet det du søger. Det lyder ret urealistisk.
For det første, så får du ikke eneforhandling på noget som helst hvis dit ønske er dropshipping aftale....
Prøv at tænke mere over hvad det er du vil - og sæt nogle realistiske krav - så er det nok lettere at finde din drømme webshop.
hilsen Morten