Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-shop købes - er der nogen til salg?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har gennem det seneste års tid overvejet min drøm om at blive selvstændig erhvervsdrivende, og er kommet til den beslutning, at det VIL jeg.

Jeg ønsker at købe en mindre web-shop, hvor fremtidspotentialet er stort. Og nu ved jeg så, at i bare vil sige, at jeg skal gå ind på virksomhedsbørsen og finde nogle potentielle emner. Men det har jeg været, og har ikke fundet noget jeg er 100% tilfreds med.

Så derfor dette råb om "hjælp" til at finde en web-shop. Måske har i selv en shop til salg, eller måske kender i nogen der ønsker at sælge.

Mine kriterier er:

• Salgspris for shoppen: Max. 50.000,-
  • Der skal være omsætning
  • Et overskueligt sortiment med maks. 50 varenumrer
  • Produkterne skal være nemme at håndtere logistikmæssigt
  • Helst drop-shipping aftaler
  • Helst eneforhandling i DK/Skandinavien på produkterne (nødvendigvis ikke dem alle samme)

Med baggrund i min "drøm", har jeg af samme grund "kun" et deltidsarbejde, så jeg i starten kan "investere" min. 20-25 timer i projektet om ugen.

Så skriv endelig tilbage hvis I har noget interessant.

På forhånd tak for hjælpen.

Jakob

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:01

Hej Jakob.

Jeg kan godt forstå at du ikke har fundet det du søger. Det lyder ret urealistisk.

For det første, så får du ikke eneforhandling på noget som helst hvis dit ønske er dropshipping aftale....

Prøv at tænke mere over hvad det er du vil - og sæt nogle realistiske krav  - så er det nok lettere at finde din drømme webshop.

hilsen Morten

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:09

Hej Morten

Du har en god pointe med, at sammenkoblingen mellem dropshipping og eneforhandling er urealistisk.

Dog kunne det være muligt at have et sortiment bestående af et fast "dropshipping-sortiment" og et enkelt eller 2 produkter med eneforhandling (hvor jeg køber hjem til lager)

Jeg kan også omformulere mit ønske. Jeg er på udkig efter den bedst mulige webshop med omsætning der er tilgængelig for kr. 50.000

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 09:59

Har du nogle specielle ønsker om hvad det skal være for nogle varer?

Hvilket område vi bevæger os i? Eller er du totalt ligeglad.

Jeg tro ikke at du for meget webshop for 50.000 kr. til de ønsker du har.

Prøv at finde ud af hvad du kunne tænke dig at sælge, så kan jeg måske hjælpe dig med at komme igang fra bunden af, så de ikke behøver at købe en færdigpakke løsning. Den kan hurtigt blive dyr og de er aldrig som man ønsker de skal være. Og så ender det med at du alligvel laver det hele om.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:04

Danny Christensen:

Prøv at finde ud af hvad du kunne tænke dig at sælge, så kan jeg måske hjælpe dig med at komme igang fra bunden af, så de ikke behøver at købe en færdigpakke løsning. Den kan hurtigt blive dyr og de er aldrig som man ønsker de skal være. Og så ender det med at du alligvel laver det hele om.

Til gengæld har du hvis du køber en eksisterende webshop en butik som allerede ligger bedre i søgemaskinerne end en helt ny shop ville gøre. Dernæst er der også et bevis for, at der faktisk er en omsætning og dermed også en chance for, at der vil være mulighed for potentielt overskud

Plus tilmeldte kunder til nyhedsbrev.

Så alt i alt er det noget kun nemmere at købe en eksisterende webshop som kan modificeres senere hen :) 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:23

Aalborg Biludlejning:

Danny Christensen:

Til gengæld har du hvis du køber en eksisterende webshop en butik som allerede ligger bedre i søgemaskinerne end en helt ny shop ville gøre. Dernæst er der også et bevis for, at der faktisk er en omsætning og dermed også en chance for, at der vil være mulighed for potentielt overskud. 

Plus tilmeldte kunder til nyhedsbrev.

Så alt i alt er det noget kun nemmere at købe en eksisterende webshop som kan modificeres senere hen :) 

Det er også helt korrekt. Men jeg synes bare ikke at det er realistisk til den pris og de krav han har. Så vil jeg mene at det er letter bare at starte selv. Selvfølgelig er der også en anden fordel i at købe en eksisterende webshop og det er leverandør aftalen.

Men jeg synes ikke lige frem at webshopperne hænger på træerne med god omsætning, og til billige penge. For hvorfor sælge den (billigt) hvis den køre godt.

Men der er selvfølgelig for og imod ved begge muligheder.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:23

Hej Jakob

Har sendt dig en PM

Venlig hilsen
Ole

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)