Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma telefoni?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at starte en lille webshop op og skal til at oprette et telefon nr. Jeg har kigget lidt på nettet og har fundet telmore's mobilchef. Nogen har erfaringer med det? Jeg har endnu ikke oprettet en firmakonto, og skal jeg så bruge min privat konto til at købe nummer og taltider eller? Hvad med skakkefradrag?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ska du bruge mobilchef til?

Det er for virksomheder der har flere mobiltelefoner/numre  og som önsker at styre disse 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

det ved jeg faktisk ikke, jeg skal bare have et nr. kan jeg få fradrag selv om det er købt fra min privat konto?

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

kkn1985:

det ved jeg faktisk ikke, jeg skal bare have et nr. kan jeg få fradrag selv om det er købt fra min privat konto?

Jeps, det kan du selvfølgelig godt - forudsat at det anvendes i din virksomhed.

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte engang et abbonnement hos 3 telfoni, det var super godt!

Jeg fik en gratis telefon med, og abbonementet var super billigt. Man skal dog huske at de oftest binder dig i 3 år.

www.livalaan.dk - Gør dine drømme til virkelighed

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi bruger ogaå firmafon og det fungere super godt. Så behøver du ikke opgive dit eget nummer, men den stiller om til dig. Du kan også indstille åbningstider. Skriv eller ring til dem, de er rigtig gode til at vejlede og hjælpe

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan helt sikkert godt anbefale Firmafon til mindre erhverv. 

Det er et super alternativ til de store..  

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg selv været møllen igennem, jf. en anden tråd.

FirmaFon er rigtig godt, me har også nogle svagheder.

De er super nemme at få sat op, fint brugerinterface, god support.

Hvis du vælger at beholde din egen telefon, og bare viderestille firma-opkald fra firmanummeret (p...e smart), så kan du dog ikke ringe ud med firmanummeret. - Hvis du vil det SKAL du have noget telefoni hos Firmafon. Og her kommer de lidt til kort. - Selv ville jer gerne have det, men ville ikke have en ekstra telefon. Hvad gør man så? - SoftPhone, en app på mbilen, og så kan du via de ringe ud. Det understøtter Firmafon IKKE!

Dernæst, er du en mindre virksohed, måske nystartet, og har arbejde ved siden af, så vil du måske gerne have telefonpasning på i nogel timer. Det understøtter Firmafon IKKE.

Derfor. Firmafon er meget enkelt. De er rigtig let at bruge, og jeg har selv brugt dem i snart tre år. Men jeg ville gerne have mulighed for at lade en telefonpasser tage telefonen nogle timer nogle dage, OG jeg ville kunne have en softphone på hhv. mobilen og på PC.

Jeg er endt op med 5tel.dk (Tror de er en udløber af Maxtel). - Her kan de lave begge dele. - Et lokalnummer koster 50 kr. pr. måned. Og det koster noget at viderestille til din mobil. - I forhold til FirmaFon har de et ELENDIGT interface. Men de hjælper perne med opsætningen. Hvad deres interfade ikke har på design har det til gengæld på muligheder. ALT kan lade sig gøre.

Held med virksomheden herfra.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Torsten Majgaard:

Jeg købte engang et abbonnement hos 3 telfoni, det var super godt!

Jeg fik en gratis telefon med, og abbonementet var super billigt. Man skal dog huske at de oftest binder dig i 3 år.

Med binding i 3 år, var telefonen så ikke helt gratis alligevel. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)