Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forventningsangst - oplever du det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg tænkte forleden dag på hvor udbredt forventningsangst er..

Nogle gange tager endda mig selv igang med en overspringshandling, fordi jeg har en forventningsangst og derfor undgår at gøre nogle ting. Men for det meste springer jeg bare ud i det, og så må jeg tage konsekvenserne bagefter. Det giver selvfølgelig bagslag en gang i mellem, men det må man jo så bare tage med..

Men når man så får gjort det man skal gøre, og oplever at det hele ikke var så slemt som man troede det ville være, bliver man jo glad og lettet. Men alligevel har man samme grad af forventningsangst igen.

Er det noget du oplever i din hverdag? eller springer du bare ud i det?

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 11:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg døjer ikke rigtigt med forventningsangst... Jeg har da begyndende elementer af det til tider, som alle andre, men jeg gør noget helt konkret for at det ikke kommer til at påvirke mig.

Jeg bruger meget video-analyse af de ting jeg laver, og det er lige meget om det er af mine foredrag, min indkast-træning eller mine rekord-forsøg.

Når jeg bruger videoen kan jeg finde de ting jeg er usikker på, og derefter gøre noget konkret ved dem.

For alle mennesker er til tider usikre, men der er jo ikke grund til at det skal udvikle sig til angst Big Smile 

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 11:41

Hej du.

jeg lider heller ikke af forventningsangst, men en gang i mellem tænker jeg da over hvad der sker hvis jeg nu gør dit og dat.. men det er ikke et problem for mig..

Har bare lavet dette indlæg for at høre om andre her på amino også tænker sådan en gang i mellem, eller om det slet ikke er noget de tænker over..

Men ja du har helt ret i, at der ikke er grund til at det udvikler sig til en angst..

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:51

Jeg forebygger det ved at tænke hvad det absolut værste er der kan ske, hvis jeg foretager et valg.

De fleste gange er "worst case scenario" aldrig slemmere end noget som ikke kan fikses.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 11:55

Hej Lasse.

Det er nok en af de rigtige måder at gøre det på!

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)