DesignOnWings tilbyder 10 gratis Logo Designs
Tilmeldt 3. Feb 11
mathias
Skrevet
04-02-2011 kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
så har vi fået de 10 første henvendelser
Svar
Fra odense sv
Tilmeldt 29. Aug 10
Lucca
Skrevet
04-02-2011 kl. 08:48
Svar
hvis i ikke har fundet 10 endnu må i da godt lave et til min upcoming side Look-A.net
Farverne har jeg ikke besluttet da jeg ikke er gået igang med siden, men så har i jo frihed på den side.
Siden skal udstråle ungdom, professionalitet, og service. Smil og glade, dejlige sommerdage :) men ikke fest og den slags da det bliver en side til at tilbyde ydelser som oversættelser, hjemmeside design og journalistiske opgaver
Svar
Tilmeldt 7. Dec 07
Gipote.dk
Skrevet
04-02-2011 kl. 08:50
Svar
Hvis du har brug for en ekstra ref. så er vi også intr. i et nyt logo :)
Svar
Tilmeldt 30. Aug 10
Jeg skriver også lige, i tilfælde af at i tager flere ind, eller nogen springer fra.
Svar
Tilmeldt 26. Mar 09
Technocowboy
Skrevet
11-02-2011 kl. 17:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Nu har jeg fået mit logo fra DesignOnWings (faktisk blev sagen afsluttet for et par dage siden) - Resultatet kan i se i min signatur.
Jeg skrev lidt om hvad jeg havde i tankerne og fik et par designs at vælge imellem.
Da jeg havde valgt, havde jeg et par ønsker til ændringer og justeringer, som blev lavet hurtigt i et par omgange.
Så for at opridse min oplevelse af DesignOnWings i kort form :
Super Service
Hurtig implementering af ændringer
Hurtig levering af det færdige resultat - herunder PSD, og en håndfuld forskellige størrelser og formater.
Jeg fik et logo i et enkelt design - som lige er i min smag.
Mange tak til Mathias for en god oplevelse.
mvh
Jan
Svar
Tilmeldt 8. Jan 11
korn
Skrevet
11-02-2011 kl. 17:53
Svar
Svar
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Nu har jeg fået mit logo fra DesignOnWings (faktisk blev sagen afsluttet for et par dage siden) - Resultatet kan i se i min signatur.
Jeg skrev lidt om hvad jeg havde i tankerne og fik et par designs at vælge imellem.
Da jeg havde valgt, havde jeg et par ønsker til ændringer og justeringer, som blev lavet hurtigt i et par omgange.
Så for at opridse min oplevelse af DesignOnWings i kort form :
Super Service
Hurtig implementering af ændringer
Hurtig levering af det færdige resultat - herunder PSD, og en håndfuld forskellige størrelser og formater.
Jeg fik et logo i et enkelt design - som lige er i min smag.
Mange tak til Mathias for en god oplevelse.
mvh
Jan
Dejligt at se du giver dem så god feedback, når de tilbyder sådan noget gratis! God Amino-ånd!
Mvh
David Bograd
Svar
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!