I september startede jeg www.minimotion.dk hvor vi tilbyder små film med motoriske øvelser for børn mellem 0-1 år. Nu er tiden kommet til at siden skal udvides med en web shop. I web shoppen vil vi bl.a. sælge gymnastikbolde, træningsmåtter, balloner, bøger, tøj m.v. til de små.
Og så kommer spørgsmålet... Hvilken web shop skal jeg vælge?
Jeg er blevet anbefalet at starte med en standardløsning som bl.a. Dandomain eller Scannet har, men har ingen erfaring med om de fungerer i praksis?
Du vil kunne mere med eget domæne og webshop, at bruge Dandomain og Scannet har månedlige og årlige betalinger på funktioner. Som sagtens kunne ordnes med en webshop en enkelt gang.
Hvis jeg var dig ville jeg lave en liste overfor forventet produkter, antal, katagorier og hvad funktioner du skal bruge. Det er en kravspecifikation du skal lave og den skal indeholde alt du vil have på siden. Udvikleren kan ikke læse dine tanker, derfor skal alt stå i den.
Derefter kan du indehente tilbud, jeg ved ikke om du planlægger stor eller lille shop. Men hvis du planlægger en større webshop, så prøv Getashop.dk. Jeg kender dem ikke personligt, men det er en aktivAmino og der har ikke været dårlige anmeldelser om shoppen.
De laver det i Magento som er rigtig god til store webshops, leder du efter en der er af mindre størrelse, så vil jeg anbefale Hikashop til Joomla.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Jeg var også meget i tvivl da jeg skulle starte min webshop op sidste år.
Men ja fik den lavet af www.vsi-group.dk og jeg er kun fuldt ud tilfreds. De er billig i pris, har et super nemt system, som alle kan finde ud af. Hvis du har nogle specielle ønsker, så udvikler de det til dig. Så jeg kan kun anbefalde at prøve og ringe til dem.
Tak for dit svar! Jeg er OK fortrolig med teknik, men vil helst have en forholdsvis 'færdig' løsning. Jeg har fået et tilbud fra det firma, der har lavet min nuværende hjemmeside, men synes det er en stor engangsinvestering når jeg ikke ved hvor meget jeg kommer til at sælge.
Som jeg skrev til Lasse, så vil jeg helst undgå at få en løsning hvor jeg skal af med en stor sum her i starten, da jeg ikke ved hvor hurtigt jeg kommer til at sælge i shoppen. Det er derfor jeg har løsninger som Dandomain og Scannet i tankerne. Med ved ikke hvordan de fungerer i praksis. Og jeg ved heller ikke hvor længe man binder sig. Tænker det bare som en 'startløsning' indtil jeg finder ud af hvor meget jeg kan omsætte :-)
Du skal ikke høre på de andre - det er udelukkende varm luft
Næh, du skal da på en Shopify løsning som bl.a. fairtime.dk og nitecore.dk benytter (se links i min signatur).
Super brugervenligt system og det fungerer bare 100%. Det er en fuldt hosted løsning med månedlig betaling fra USD 24 pr. måned.
Du kan så vælge at starte med et design fra themes.shopify.com - så er du igang med det samme. Herefter kan du rette designet til efter din egen smag eller få udviklet et eget design.
Golden Planets OpenBizzBoz-shop kunne også være en løsning.
Du har stor design-frihed i forhold til Dandomain, den er meget brugervenlig og så er den lidt billigere end dandomain, hvor du skal tilkøbe de forskellige moduler. Det skal man ikke hos Golden Planet.
Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk