Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort med wuav effekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt klar over at vi har både Amino Freelancer og Amino Tryk ... men dem har jeg valgt at undlade at bruge, helt bevist :-)

Jeg er ude efter i første omgang et sæt visitkort til mig / http://www.mikjaer.com , designet skal matche hjemmesiden nogenlunde, logoet skal gå igen (jeg har ikke vektor, men jeg har en højopløselig psd) og visitkortet skal generelt vælte mig ned af stolen.

Om det skal laves i tre, metal, plastik, ha små-lysdioder og en sprællende nissemand ved jeg ikke, det er din opgave. Imponer mig - så er jeg sikker på det også virker på mine kunder. Så kom med et forslag til tryktype / materiale, en groft designudkast og nogle referencer el. lign (for at overbevise mig om at du også magter at realisere din ide) ... så har du en ordre.

Jeg er klar over det koster penge og eg er også forberedt på at betale, dog til en vis grænse selvfølgelig ... guldbelagte-platinskiver med typer sat i diamanter og ædelstene er desværre udelukket :p

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 07:16

Hey,

Prøv at tjekke 100vk.dk

100 stk. 188,- og med logo ca. 388,-

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:28

Hej Mikkel

Det kan være, du og jeg skal tage en snak om dine visitkort :) Jeg arbejder nemlig med visuelle oplevelser - heriblandt visitkort. Jeg tager udgangspunkt i din virksomhed og din person og herudfra designer jeg et visitkort med en oplevelse i :)

Jeg ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Iben Louise
Visuel Oplevelses Guide

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person