Kære venner
Hej Martin Thorborg, "Jeg vil hellere have 1% af 100 mands
arbejde, istedet for 100% af mit eget" Med dette citat, er du varmet op til at læse denne uges servicemail fra iværksætterdebatten Amino: * Den mest læste debat var: MaxiWeb - hvad ønsker du dig af et webhotel? * Den mest ophedede debat var: Hjælp - Din mening om Muhammed tegningerne (3 spørgsmål) * Den debat som folk var gladest for var: Det mobile internet og Amino
* Du har oprettet eller deltaget i 17 debatter - Se folks svar - klik her * De debatter du har oprettet er blevet læst 11.114 gange * De debatter du har oprettet har fået 47 svar * Din profil blev sidst set af Halfdan Timm og 45 andre, se hvem der kiggede - Klik her * Du har i denne uge fået tildelt: 21 x 5
stjerner Hvis du er Amino plus medlem, så se hvem der gav dig stjerner - Klik her * Din karma er steget fra 61.912 til 61.914
* Amino har fået 562 nye brugere * Der er oprettet 674 nye debatter * Der er skrevet 4.331 nye indlæg * Se hvor mange der er på Amino lige nu og hvad de laver – klik her
Med venlig hilsen, Dit Amino Team
Hvis du ikke længere vil have denne servicemail - Klik her for framelding |
Ny fredagsmail fra Amino, kom med dine ideer
|
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
Det er en god ide, tak for den. |
Kommer knappen for til- / fravalg af fredagsmailen til at ligge under den enkeltes Amino profil? Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Måske kunne en funktion, som inkluderede ens amino-netværk eller amino-gruppe indsættes i denne mail, for at styrke dette område på Amino? |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
altså ved at jeg kan se "nyheder" fra mit netværk? Ved ikke om det var det du mente, men det lyder da som god idé..
|
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
Kan man medtage gemte søgninger på emner med udgangspunkt i de Amino Alerts, som p.t. kommer, så snart der er skrevet et indlæg med brug af specifikke nøgleord? Det kunne måske være en mindre voldsom måde at få tilsendt alerts for de nøgleord. Jeg ville personligt gerne kunne vælge at få de 5 tråde med flest alert-ord i, listet med et link til dem. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Aha... Hørte dig og Energitte-podcastet i bilen her til morgen og det her må så være den geniale idé du fik på din løbetur. Har jeg ret? -Og jeg er enig... Den kommer til at booste trafikken på Amino. Det er meget Facebooksk. Jeg har fået et helt andet blik på interaktion efter at have læst Mark Zuckerberg-interviewet i Time og set filmen The Social Network. Fint tiltag - det er win-win. Både Amino og brugeren får glæde af tiltaget. Bedste hilsner Morten P.S. Hvis vi lige skal holde os til emnet, så synes jeg måske du bør barbere den lidt ned. Det er næsten for meget info. |
Det kunne være en idé. Det var nu mest en opfordring til også at tænke i de baner med forskellige netværk her på Amino. Vh Casper
|
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
Man framelder med et enkelt klik i bunden af mailen. |