Aha... Hørte dig og Energitte-podcastet i bilen her til morgen og det her må så være den geniale idé du fik på din løbetur. Har jeg ret?
-Og jeg er enig... Den kommer til at booste trafikken på Amino. Det er meget Facebooksk. Jeg har fået et helt andet blik på interaktion efter at have læst Mark Zuckerberg-interviewet i Time og set filmen The Social Network.
Fint tiltag - det er win-win. Både Amino og brugeren får glæde af tiltaget.
Bedste hilsner
Morten
P.S. Hvis vi lige skal holde os til emnet, så synes jeg måske du bør barbere den lidt ned. Det er næsten for meget info.
He he, jeg kan faktisk ikke lige huske hvad vi snakkede om, men det kan da sagtens være :-) Det kan godt være du har ret mht. for meget indhold, jeg kigger på den igen.
Man framelder med et enkelt klik i bunden af mailen.
Har du en speciel tanke med dit spørgsmål?
Dbh Martin
Ja bestemt.
Det er for at imødegå de eventuelle kritikere, som kunne finde på at brokke sig, når Amino sender "en mail som alle Amino'er vil få hver fredag, med status fra ugen der gik.". Jeg vil personligt gerne modtage og læse den, hvis den bliver komprimeret ned til et overkommeligt format/størrelse.
Hvis iveren efter at levere en fantastisk masse information gør, at mailen bliver meget lang, kan det dog godt være, at jeg personligt springer fra. Jeg mener, jeg er på Amino næsten hver dag, og en laaang mail med statistik vil måske ikke tilføje så meget ny information, hvis jeg har været på Amino og deltaget i debatter adskillige timer i løbet af ugen.
Generelt synes jeg rigtigt godt om initiativet. Og efterspørgslen efter info om tilmeld-/afmeld-knappen var som nævnt blot for at imødekomme eventuelle kritikere.
Det er som nævnt positivt ment.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er for at imødegå de eventuelle kritikere, som kunne finde på at brokke sig, når Amino sender "en mail som alle Amino'er vil få hver fredag, med status fra ugen der gik.". Jeg vil personligt gerne modtage og læse den, hvis den bliver komprimeret ned til et overkommeligt format/størrelse.
Hvis iveren efter at levere en fantastisk masse information gør, at mailen bliver meget lang, kan det dog godt være, at jeg personligt springer fra. Jeg mener, jeg er på Amino næsten hver dag, og en laaang mail med statistik vil måske ikke tilføje så meget ny information, hvis jeg har været på Amino og deltaget i debatter adskillige timer i løbet af ugen.
Generelt synes jeg rigtigt godt om initiativet. Og efterspørgslen efter info om tilmeld-/afmeld-knappen var som nævnt blot for at imødekomme eventuelle kritikere.
Det er som nævnt positivt ment.
Jeg skulle bare lige forstå dig :-) Som nævnt, så kan du med et enkelt klik melde dig fra, det er bestemt ikke noget vi vil tvinge folk til at få. Formålet med mailen, som forvørigt bliver uden reklamer, er at reaktivere gamle brugere og holde dem der ikke kommer så ofter opdateret. Jeg tror folk bliver overrasket over hvor meget deres indlæg egentlig bliver læst og jeg håber folk også bedre kan holde styr på de debatter de har startet og deltaget i.