Der er slet ingen tvivl om, at jeg har kigget langt efter din opbygning - I det hele taget står du for mange af de ting, jeg prøver at opnå. Jeg håber selvfølgeligt ikke, at du mener, jeg har kigget FOR langt efter din opbygning?
Tak for din vurderingen. Du, om nogen, ved en del om det her.
Hvis der er nogen, der har brug for en anden slags artikler end lige SEO-tekster, er jeg selvfølgeligt også i stand til at lave dem. Fakta er, at jeg faktisk laver flere artikler, hvor fokus ligger på research og en super viderformidling af informationer end deciderede SEO-artikler.
Skriv en PB, eller en mail på icanseeyousad@gmail.com - så kan vi se, om ikke også vi kan finde ud af noget!
Derudover har jeg skrevet et par artikler - og da jeg efterhånden har ordnet 29/40 i kø, kan jeg meget nemt tage i mod nye opgaver.
Skriv en PB eller send en mail på icanseeyousad@gmail.com, hvis du har brug for nogle kvalitetsartikler - lige meget om de er søgemaskinevenlige eller ej!
Prøvetekster og mængderabat er selvfølgeligt altid en mulighed.
Jeg håber, at jeg ikke er den eneste, der nyder AC Milan mod Tottenham lige nu. Spændende kamp, jeg kan udemærket anbefale den, hvis I ikke har noget vigtigere at tage jer til.
On topic, så husk at sende en pb eller en mail på icanseeyousad@gmail.com, hvis jeg kan være behjælpelig med artikler - SEO-venlige eller ej. Send mig en besked - så kan vi snakke om et uforpligtende tilbud på noget arbejde. Vil du have en testartikel, mængderabat eller lignende flækker vi selvfølgeligt noget sammen.
Det første eksempel i den første post er desværre ikke et godt eksempel længere, da det er blevet redigeret en smule siden jeg skrev det. Da jeg ikke kan ændre indlægget, er der her et andet eksempel i stedet for.
Dette er ikke en søgemaskineoptimeret artikel; Blot en velskrevet artikel. Jeg er i stand til at skrive begge.
Jeg er tilbage fra en 3-dages tur i Jylland, og jeg er kommet godt i gang med at skrive igen.
Det seneste eksempel på en kort artikel kan ses her.
Har I brug for nogle billige, velskrevne (SEO) artikler, så er jeg stadigt til rådighed - dog nu med et par dages ventetid, da jeg har mange opgaver lige nu. En helt igennem fantastisk ting, så tak til dem, der har bestilt! Normalt leverer jeg indenfor et par dage, men der er et par uheldige sjæle, der næsten har måttet vente en uge nu. Det er jeg igang med at rette op på.
Skriv en PB eller knald en mail af til icanseeyousad@gmail.com - fortsat god formiddag