Works like a charm. Næste tip...Nu har du velkomsten, men den er skidt i min øjne. Fortæl lidt mere om, hvorfor jeg skulle engagere mig med jer på facebook. Det er "gammeldags" tankegang, bare at lægge en reklame. De ting der er på din velkomst kan jeg regne ud. Men hvorfor skal jeg trykke på synes godt om? Fuldend sætningen: Velkommen til Sundia på Facebook her kan du..... Det er forbudt at reklamere i den øvelse. Jeg takker nej tak til reklamer både på min postkasse, i mit spamfilter OG på facebook. Så lige nu har Sundia 0% chance hos mig... og jeg ved, at jeg ikke er den eneste blandt 2.5 mio danskere der har det sådan. Hvis jeg skal bruge en kiropraktor spørger jeg Google.. Ikke facebook. Giv mig én god grund... gerne 10 til jeg skulle have noget med jer at gøre... så har du den gode velkomstfane. |
Thomas Bigum:Hvis jeg skal bruge en kiropraktor spørger jeg Google.. Ikke facebook.
Giv mig én god grund... gerne 10 til jeg skulle have noget med jer at gøre... så har du den gode velkomstfane.
Rigtig god pointe, Thomas!
- men du har ganske ret - jeg ville som Facebook bruger heller ikke uden videre "Synes godt om" en ufuldstændig fanside eller en "reklame-fanside". Ville sandsynligvis være tilbøjelig til det, hvis det var min bedste vens fanside.. sådan for at være flink, og skabe den lille eksponering der automatisk ville poppe op i mine venners nyhedsfeed når jeg "Synes godt om" ;-)
Lasse