Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook side som lokal virksomhed - ingen "synes om knap"!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Works like a charm.

Næste tip...Nu har du velkomsten, men den er skidt i min øjne. Fortæl lidt mere om, hvorfor jeg skulle engagere mig med jer på facebook.

Det er "gammeldags" tankegang, bare at lægge en reklame. De ting der er på din velkomst kan jeg regne ud. Men hvorfor skal jeg trykke på synes godt om?

Fuldend sætningen:

Velkommen til Sundia på Facebook her kan du.....

Det er forbudt at reklamere i den øvelse. Jeg takker nej tak til reklamer både på min postkasse, i mit spamfilter OG på facebook. Så lige nu har Sundia 0% chance hos mig... og jeg ved, at jeg ikke er den eneste blandt 2.5 mio danskere der har det sådan.

Hvis jeg skal bruge en kiropraktor spørger jeg Google.. Ikke facebook.

Giv mig én god grund... gerne 10 til jeg skulle have noget med jer at gøre... så har du den gode velkomstfane.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:13

Thomas Bigum:

Hvis jeg skal bruge en kiropraktor spørger jeg Google.. Ikke facebook.

Giv mig én god grund... gerne 10 til jeg skulle have noget med jer at gøre... så har du den gode velkomstfane.

Rigtig god pointe, Thomas!

- men du har ganske ret - jeg ville som Facebook bruger heller ikke uden videre "Synes godt om" en ufuldstændig fanside eller en "reklame-fanside". Ville sandsynligvis være tilbøjelig til det, hvis det var min bedste vens fanside.. sådan for at være flink, og skabe den lille eksponering der automatisk ville poppe op i mine venners nyhedsfeed når jeg "Synes godt om" ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Fredericia
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:00

Jeg forstår både Thomas' og Lasses pointe. - Netop Lasses udsagn er faktisk det vi vil bygge videre på, nemlig den goodwill vi forhåbentlig har fra tidligere og nuværende patienter. - Her er det meningen at vi overfor disse vil gøre opmærksom på at vi nu er på Facebook, - og såfremt patienterne har været tilfredse med behandlingen på klinikken og mener de kan anbefale os til deres venner, har de så muligheden for at "Synes godt om" på vores sider. Med en database på 4-500  patienter skulle der således være mulighed for en rimelig eksponering på Facebook.

Emil 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)