Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt hjemmeside design

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har min hjemmesiden iPhone Fix fået en større overhaling af designet og vil meget gerne høre jeres mening. Jeg udfører iPhone Reparation og ønsker at genspejle Apples lækre brugerflade, da jeg mener at det er det der skal til for at lokke min målgruppe til. Så i må meget gerne komme med ris, ros og ideer.

Venlig hilsen

Lasse

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 01:50

Linket virker ikke :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 02:10

Virker fint hos mig?

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:15

Hej Lasse

Der er rigtig mange gode takter i dit nye hjemmeside design inkl. få men relevante farver, firmaoplysniger, relevante nyheder og en en ide om at gå en rur i Frederiksberg have.

Der er en enkelt tastefejl: "Prisen på reparation af iPhone, er rimelig lave". Det hedder vist "lav", der der ikke refereres til en flertalsform, nemlig "priserne".

Har I tænkt på upselling såsom at sælge covers, efter glasset er blevet repareret? Jeg ved godt det umiddelbart ødelægger jeres kundegrudlag, men hvis en kunde har smadret sit glas én gang, så passer 80% af kunderne alligevel nok så godt på, at det ikke sker igen. Ud fra den betragtning, kan du lige så godt tjene på kunderne, imens kunderne er i butikken.

Mvh

Holger

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 06:29

Jeg vidste slet ikke der fandtes sådan en butik, og jeg har en iPhone :O Skal da nok huske, når den går i stykker ;-).

Er det ikke ulovligt at jailbreake? HVIS det er, vil det da være fjollet at reklamere med at du gør det :D?

I øvrigt en lækker hjemmeside, stille og rolige farver og så er den meget simpel! Det kan jeg ihvertfald godt lide, altså det simple ved den. Det tager ikke mange sekunder at finde hvad man vil have og finde pris.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 11:43

Mange tak for de rosende ord, sætter jeg stor pris på.

Holger:

Ja du har helt sikkert ret med hensyn til stave fejlen, og tror desværre der kunne findes mange flere. Har aldrig været min stærke side, så den skal havde en grundig gennemlæsning en gang.

Men hensyn til din ide med covers, har du helt ret. Har faktisk modtaget en større sending netop idag. Ved ikke om du så det men webshoppen har en tilbehørs fane forberedt til netop det formål. Det er nemlig ikke så svært igen at overbevise folk om at et cover er en god ide efter de har slået dere iPhone Glas i stykker Skype-Wink

Claus:

Så er jeg da bare glad for jeg fangede din opmærksomhed herinde :) Og endnu gladere for at høre du vil benytte mig til din iPhone Reparation.

Jailbreak er der lidt kringlet regler om, det er nemlig ejeren af en iPhone der bekræfter at han ikke vil gøre det i apples betingelser, så selvom jeg udføre det for ham, er det stadig ham der overtræde loven ved dette, da det er ejerens iPhone.

Og endnu engang mange tak til jer begge, er meget glad for at høre i kan lide min hjemmeside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:35

Husk maks. 4 Linjer i teksten og så linje skrift , derved lettere at læse teksten

På bl.a. betingelse siden er der ingen underskrifter h1 og h2 dette ville gøre siden overskuelig

Huske en kontaktformular på kontakt siden ikke alle har Outlook ekspres’ på deres computer eller de sider på et bibliotek og derved kan de ikke kontakte dig.

Husk CVR nummer på kontaktsiden det skaber troværdighed

Husk streger så man lettere kan se på prisen side hvilken tekst der høre til prisen f.eks. Denne her side http://iphone-fix.dk/priser3g.html

Fodnote links er svære at se grundet tekst farven er lys og lys baggrund på hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)