Din strategi er meget fin, når du har guides, tips og anmeldelser (osv.) |
Lauritz:Tobias Hyldeborg:Har fået oprettet mig en twitter så jeg har navnet, men jeg ved sådan set ikke hvor udbredt det er i Danmark? Tror du det vil være en fordel at have? Hvordan vil du foreslå mig hvordan jeg får mest ud af min twitter?
Login i sidebaren er hermed forsvundet, men må jeg spørge ind til hvorfor det virker uprofessionalt?
Tak skal du have :)
Andreas Linde:Jeg tror ikke at du skal dække apple-nyheder, men nærmere anmelde deres produkter osv. for der findes mange nyhedssider, som kan dække apple-nyheder langt bedre (fuldtidsansatte journalister osv.).
Jeg er med på ikke at kun skulle dække Apple-nyheder, og jeg er endnu mere med på at jeg aldrig kan konkurrere i mod de store (MacRumors, AppleInsider, you name it) med fuldtids journalister. Jeg ser mere siden i starten tilbyde korte nyheder på dansk der opridser hvad der sker sig inden for Apple, og når jeg får flere views inde på siden, begynder jeg på guides, anmeldelser, tips og fokuserer så mindre på selve nyhederne.
Lyder denne strategi fornuftig eller burde jeg måske allerede fra nu af fokusere på guides, tips, anmeldelser etc. så mine læsere er klar over hvad det er jeg skriver om, og hvilke områder jeg ligger vægt på?
Hvis jeg så må spørge jer allesammen: hvis jeg skulle lave en guide om hvordan man opsætter blah blah på iPhone, foretrækker I så plan tekst, et billedrigt indlæg eller en YouTube video som er indsat i indlægget?
25,78 % af alle mine blog-besøg kommer fra Twitter, så jeg vil da mene det godt kan betale sig! :-)
Find nogle "tweeters" (Twitter-brugere) der minder om dig, og følg ALLE dem der følger dem, de vil højst sandsynlig også finde din blog interessant.
Det tager lang tid, men jeg vil anbefale dig at starte med at følge 2.000, det giver hurtigt mange besøg!
Det kan jeg ikke rigtigt forklare, jeg synes egentlig det er megt indlysende? :-D