Hej Amino, jeg ville være super glad hvis jeg kunne få noget konstruktiv feedback på min hjemmeside/blog! Inden linket vil jeg gerne lige forklare jer hvorfor jeg har oprettet en blog: Jeg har oprettet Hot Cocoa (bloggens navn) fordi jeg savnede noget at give mig tid til at lave i hverdagen. Jeg har egentlig i lang tid godt kunne tænke mig at have et projekt, noget kørende jeg kunne arbejde videre på og se vokse, dag til dag. Jeg har så kigget rundt, og synes at en blog lød lige noget for mig: den er der nemlig masser af muligheder i. Jeg er en 16-årig dreng, lige startet på HTX, så min erfaring med marketing, affiliate, blogging, målgruppe, analyse osv. osv. er jo selvfølgelig ret minimal, men jeg håber at kunne opnå mere viden indenfor disse område med min egen blog. Jeg synes det er utroligt spændene, og elsker personligt selv at læse blogge og debatere. I min blog har jeg tænkt mig at skrive, overordnet, om Apple. Hovedsageligt vil jeg gerne dække deres Mac, deres iPhone og deres iPad. Jeg vil skrive om nyheder, rygter, tips, guides og anmeldelser.
Jeg vil være super glad for at få konstruktiv feedback på siden fra dig. Kom ind på lige hvad du vil, design, det grammatiske, SEO-tips, spørgsmål, indholdet, serveringen, service (RSS fx) osv. Alt feedback for mig er godt feedback! Så mangler jeg jo egentlig bare at linke til selve min blog som du finder her :-) Du skal have rigtig mange tak på forhånd, også for at give dig tid til at læse dette! Hilsen, |
gode ide i linket til jeres egen feed som er her så folk lettere kan abonner på jeres nye indlæg http://hotcocoa.dk/feed
ingen under overskrifter på nogle af sider husk h1 og h2 der kan dele en siden op ved nyt emme på en side
husk at lave maks 4 linjer samme og så linje skrift ellers er det svært for ordblind og gammel mennesker at læse siden