Hej alle,
Jeg leder efter et sted at få lagt en lille webshop op, der skal være mulighed for at kunderne kan hente filer ned (eBooks, lydfiler) som de har købt og ellers skal det bare være i den billige ende, da det er en lille shop (til at starte med)
Er der nogle der kan anbefale noget de har haft gode erfaringer med?
Hej Jacob.
Først og fremmest skal du kigge på hvad din "lille webshop" kræver af tekniske funktioner fra serverens side. Jeg har i tidernes morgen bare lejet mig ind på et webhotel, og efter installationen fundet ud af at mit ellers nøje udvalgte system, ikke kunne køre på serveren fordi en lille træls indstilling ikke var mulig. Så det var en ommer!
Få styr på kravspecifikationerne og vend tilbage. Den mest betydelige er om dit script er kodet i ASP .NET, PHP eller en helt tredje.
Nogle (uden personlig udtalelse eller anbefaling herfra) webhoteller er:
One.com
UnoEuro.com
Meebox.net
De er billigere og giver lejlighed til at prøve det hele af, inden du "går worldwide". 
Du bør nok lige rådføre dig om bl.a streaming af lydfiler er muligt fra webhotellet - hvis dette er aktuelt. Det har jeg engang oplevet One.com har haft problemer med, men det er et par år siden nu.