|
Jeg tilbyder kørsel for 3-4 personer. Jeg kører fra Aars i Nordjylland og kan således tage folk med fra f.eks. Aalborg, Frederikshavn, Hjørring og Brønderslev, hvis bare I selv sørger for at komme til 9600 Aars. Interesserede kan melde tilbage på kim@tropefisk.dk eller ring på tlf. 87 26 00 46 og spørg efter Kim. |
Kørsel til Thorborg-foredrag...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
God ide med noget fælleskørsel. Vi tager dog toget fra Odense, så der er plads til lidt fest og ballade efter arrangementet. Det er jo ikke hver dag man kommer til storbyen ;-) Men vi har da også plads til et par stykker :-) /Charly |
|
Hejsa Jeg kan også godt have en med fra Vildbjerg- Herning eller her omkring, jeg kan kontaktes på 2925 6076 eller salg@hedestoker.dk Mvh Allan |
VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.
|
Hejsa Ja, jeg står stadig og overvejer hvilken løsning der er bedst i forbindelse med foredraget, så hvis der er nogen som helst som kører derover fra omkring Kolding/Vejen området, eller har lyst til at samle mig op et eller andet sted i det område, vil jeg være interesseret i at splejse til benzinen. Ellers har jeg også overvejet at overnatte derover og tage hjem dagen efter. Hvis det bliver løsningen, er der så nogen der ved hvilken adresse selve foredraget bliver afholdt på (jeg kan jo se CBS har 8 forskellige :-) samt evt. om der er nogen der kan anbefale et godt overnatningssted som f.eks. et hotel ikke alt for langt derfra. Jeg glæder mig til om en måneds tid hvor vi mødes. Ha`en rigtig god dag Birgit |
|
PS! Der var én eller anden fra Aalborg som på et tidspunkt for længe siden skrev han måske gerne ville køre med. Jeg har fået mailen væk, så skriv eller ring lige igen hvis du stadig er interesseret. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem