Gummi ur? Hvad nytter det? |
Gode projekter
Hej Lige et lillt tip hvis du stadig går og overvejer urene... www.plastichic.dk om det er "De originale" det vil jeg ikke udtale mig om... men så vidt jeg er informeret er det ikk varemærke registreret... Nå men tilbage til urene... Der er 2 modeller 1ATM ugværke og 3ATM urværke... hold dig langt væk fra 1ATM de duer ikke for en s... 3ATM derimod fungere fint. Er du intereseret så har jeg en anden type ure som du kan købe billigt.. skriv en privat besked hvis det har interesse. Mvh Christian |
1 ATM betyder at hvis du sveder, så går uret i stykker. 3 ATM er minimum og kan MÅSKE holde til lidt vandsprøjt, når du vasker hænder. Det er ikke urværket, som er vandbeskyttet, men det, som urværket er kapslet ind i (hvad det end så er i dette tilfælde). Venlig hilsen |
Hej jeg har lige et spørgsmål til jer som før har handlet på dhgate.com... Jeg har fundet en ting jeg mulighvis skal have købt derinde, men kan se at sælger har solgt 7 ting til forskellige personer, men han ikke fået nogle vurderinger. Så vil det være sikkert at handle ved ham alligevel? Vil deres buyerprotection sikre mig? |
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?
Hej Kasper..
Men hele konceptet med DHGate er jo at du indbetaler pengene til DHGate, modtaget varerne og kontrollerer dem. Er dette okay, så rapporterer du dette til DHGate og de vil overføre pengene til sælger. Lidt sikkerhed er der da.. Nu har jeg selv handlet en del på DHGate, og jeg er ikke blevet snydt.. Har modtaget nogle varer der ikke var som annonceret, og dette rapporterede jeg så til dem, sendte varerne retur og fik mine penge tilbage.. Easy fix.. - Henrik |
Ja okay det os lidt det jeg tænker. Han har solgt 7 produkter, og hvis nogle var blevet snydt havde han nok fået en negative under tilbagemeldinger. |
Hej igen.. Det kan du sgu ikke altid regne med.. Men prøv at se om ikke du skulle være heldig.. Du kunne eventuelt prøve at købe en lille portion for at "kontrollere". Ellers skriv til ham og hør om muligheden for en prøve (som du selvfølgelig betaler for) |
Prøve kan ikke betale sig da det kun er 100 stk. og det er en billig varer... tror jeg vælger en anden, synes det virker lidt mærkelig at han sælger dem en del billigere end de andre der sælger dem... Så tror jeg giver lidt mere, og finder en sælger der har fået feedback. |
Jeg tror, det er rigtig god |