Jeg søger et program der kan hjælpe mig med at planlægge opgaver, osv.
Jeg tænker på noget der minder om en kalender med dage og tidspunkter, eller generelt noget der giver godt overblik over opgaver og tidspunkter for hvornår de skal laves.
Jeg er klar over Outlook har en indbygget kalender, men den er ikke en mulighed - det skal være et dedikeret standalone organiseringsprogram :)
Hvad bruger du/har prøvet, og hvad har du gode erfaringer med?
Hvis du gerne vil give andre adgang til at lave bookinger i din kalender, så er du velkommen til at bruge supersaas.dk. Det er en kalender inklusiv booking software.
Søger du reelt standalone program på computeren, eller er en online løsning fin? Der findes nemlig ret mange, meget fornuftige løsninger i den sidste del (og gratis, som også kan synkroniseres med de fleste standalone applikationer). Google lidt hvis den sidste del dur, det afhænger mest af hvad du selv kan lide af layout/overblik.
Jeg kommer fra Easy Solution, og vi kan godt lave en integreret kalender løsning til dig, hvis du har overvejet det. Prisen vil være under 1000 kr. eksl. moms. Fordelen er at det er en unik løsning.
Hvis du er interesseret kontakt da os gerne på kontakt@easy-solution.dk