Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Norske registreringer af indtægter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle lige google en kunde, som havde lavet et meget stort indkøb med mastercard med levering til udlandet. Jeg lander så på en norsk side hvor man kan se hvor meget han tjener, hvor meget han har betalt i skat, og hvor meget han har tjent i forhold til naboen.

Er det mon noget som er specielt for Norge - eller er det brugt i andre lande? Håber da ikke sådan noget skidt kommer til dk...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:06

Helle - houseofkids.dk:

Er det mon noget som er specielt for Norge - eller er det brugt i andre lande? Håber da ikke sådan noget skidt kommer til dk...

Det er heldigvis kun noget, som findes i Norge...

Et lignende forslag er afvist i DK mener jeg...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 06:05

Det var da godt nok et yderst ubehageligt system de nordmænd skal finde sig i.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:03

Det er også offentligt i Sverige 

Fra Klagshamn (Malmö)
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:16

Skulle hilse og sige at det også sker big time i Sverige. Og de store aviser Aftonbladet og Expressen (svarer til EB og BT) har jävnligt oversigter over hvor meget navngivne folk tjener, hvilke biler de köre i, hvor dyrt huset er mv.

Og det er ikke kun VDér fra store firmaer. Aviserne publicerer lange lister med f.eks navne på ejerne af de 100 dyreste biler i Malmö, eller "se top 100 over indtägter i DIN kommune"!! Oftes er det endda forsidestof!

Meget mystigt samfund og jeg kommer aldrig til at forstå dette!!!

Men ok der er super leads til indbrudstyvene. Så der stiger arbejdslösheden ikke:-)

Hilsen

Peter
www.luckylittleme.se

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)