Jeg har for nylig prøvet kræfter med at outsource til udlandet. Min første gut er fra Indien, som jeg hyrede i går til at skrive noget for mig. I dag, hvor han så har lavet sit arbejdet, skriver han til mig. Efter en diskussion på om jeg burde betale ham først eller om han burde sende den fil, som er hans arbejde til mig først, får jeg en fil fra ham, som jeg kan se, at han har copy/pastet fra nettet. Så jeg siger selvfølgelig til ham, at det ikke er noget, som jeg vil betale for, da han bare hare copy/pastet det fra nettet. Det benægter han selvfølgelig selvom ALLE tegn er præcis de samme. Jeg kan ikke tale ham til fornuft, så jeg siger farvel på skype og blokerer ham. Lidt senere skriver han denne mail til mig:
FUCK YOU MAN .. I WILL TAKE NOW 20$ FROM YOU WAIT AND JUST WATCH .. NOW HACKER IS BACK SAVE YYOUR ALL IDS AND PASSWORDS... dont hack my paypal .. i will hack you
Jeg vælger at slette mailen uden at svare ham, og MAX 10 min senere får jeg denne mail, som kommer fra en mail-adresse, der hedder "help.paypal45@yahoo.in" med navnet "Helper Pp". Den er åbenbart fra PayPal. De skriver: This is to inform you that kindly send your full details of your id's and passwords to us so that we can verify your id . Further navigating from this message may lead in deactivation of your paypal account .
Jeg svarer:
Hi,
My ID is just my e-mail adress.
My password is "pokemon"
What do you need it for?
Det er selvfølgelig en lodret løgn - min password er ikke pokemon. Lidt senere svarer PayPal:
Mig:
I don't have any other accounts.
So am I verified now?
Og Paypal svarer:
Sorry We Cant Access Your PayPal Account Thanks PayPal
Jeg vælger så at gøre lidt drama ud af det for at se, hvor stort et røvhul han egentlig er:
Oh, that's correct. I changed it, but can't remember it right now. The password is however at my work (about 25 miles away), and I don't have a car, just a bike. Do I have to go to work on my bike and come back again now for my password? Or can it wait for tomorrow, because I do not want my account to be deactivated. My dad has cancer, and we have been saving money for 3 years so far, and all our savings for his cancer surgery are on that account. We almost have enough money for the surgery, please do not deactivate the account!!!
Han svarer selvfølgelig:
Mig:
But all the money for my dad's surgery is on that account!! And don't want to lose my dad because of stupid paypal!!! I dont even eat dinner to save money for my dad's surgery, and now you are telling me, that it will all be gone?!?!?!
Det viser sig, at PayPal har et helt team, som sender mails til folk omkring konto-verificering og som tager stilling til hvor mange timer man har tilbage til at verificere tingene:
Konklusion: PayPal er nogle røvhuller. |
Haha, det er sgu humor. Fedt at du lagde det op på Amino. Kæft en idiot!