Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæsteblogger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har min egen blog - http://web-storm.dk -, hvor jeg blogger om meget forskelligt, men primært nye ting på nettet

Jeg synes iværksætteri er skide fedt, men desværre - da jeg ikke er så gammel, og har ret meget erfaring -, kan jeg ikke skrive indlæg om iværksætteri.

Jeg tænkte derfor på, om der ikke var nogen af jer gamle tosser, der gad og skrive et gæsteindlæg på min blog ;-)

I vil selvfølgelig blive kvitteret med et link.

Med venlig hilsen

Frederik Storm

Hvis det er noget, så kan i da sende mig en mail på Webmaster.storm(A-B-C)gmail.com

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 19:13

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 21:53

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:02
Måske du skulle finde en mere rød tråd på din blog, istedet for at skrive om alt muligt - stort og småt. Umiddelbart virker det som om at bloggen henvender sig til dine bekendte og dit specifikke netværk. Du kunne måske prøve at finde et overordnet emne for det du skriver om? For at komme med et eksempel vil det også virke sjovt hvis en person der havde en fodboldhold også blogger lidt om guitarspil, frimærkesamling og snedkerarbejde..evt. Brugere ville nok blive forvirrede. Håber du forstår hvor jeg vil hen med det jeg skriver, og held og lykke med det : )
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 06:57

Det har du jo enlig ret i.

Problemet er dog, at hvis jeg ikke har sådan et bredt emne, så kan jeg ikke holde det ved lige, da jeg ellers så ikke har nok at blogge om. Derfor prøver jeg at holde et forholdsvis bredt emne med lidt computer tips og tricks, lidt iværksætteri, samt noget iPhone værk. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)