Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har modtaget deres mail og vi gider ikke svare lige nu så du bliver nød til at vente

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette lyder jo ikke så godt vel :) 

Men hvad skal man så skrive. Nogen som har en god ide ? 

Hvis den er rigtig god vil jeg sætte et link ind under teksten med en lille reklame hilsen. 

Dvs. 

Du laver et auto svar til mig som jeg godkender og under denne får du lidt reklame som kunne lyde kan du li denne tekst så finde mig "dit navn" på denne www

Denne mail vil gå ud til 1000 e-mail adresser inden din reklame vil blive slettet. Ikke Spam mails da disse er fjernet inden de ville komme til et autosvar. 

Blandt de mails jeg har haft inden for de sidste 90 dage kan man finde eks. Mc. D. Hereford, SAS, Dfds og mange mange andre rigtige store :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:03

Kære Xxxx

Vi har nu modtaget deres email, men på grund af travlhed skal du regne med ekstra ventetid på nuværende tidspunkt. Vi kan dog garantere at mailen er blevet sat i kø, og vi besvarer den hurtigst muligt. 

Med venlig Hilsen

XXXXXXX

Behøver ikke nogen reklame i bunden lige pt ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:21

:) jamen den er jo ok men det er som ikke fordi det tager tid for mig at svare. men har så sygt mange mennesker det ringer lige efter de har sendt en mail bare for lige at være sikker på at den nu også er gået igennem. 

Det kan også være en af vores gamle kunder som sender en bestilling men som ikke behøver at for andet at vide end at mailen er modtaget. 

Jeg kunne også godt tænke mig lidt reklame ud af en sådan mail kunne være hvad som helst ugens tilbud eller et link til vores facebook side eller noget helt 3 :) 

Der for vil jeg gerne give lidt reklame for det må gerne være noget helt særlig. 

Kunne også være en vittighed som de kunne sidde og grine lidt af. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sådan ser vores autosvar ud når der er travlt:

Hej Thomas

Jeg har modtaget din mail og er i øjeblikket ved at undersøge det nærmere.
Jeg vender tilbage til dig så hurtig jeg kan, hvilket normalt sker indenfor få timer.
Jeg skal måske lige hente lidt oplysninger hos min leverandør, hvilket desværre kan
forlænge ventetiden, det håber jeg du har forståelse for.

Mvh
Teknisk supporter
supporteren navn

Vi har forsøgt at gøre teksten så personligt så muligt så kunden føler der kun findes en person i formaet og det lige netop er hans sag jeg/vi arbejder på.

Håber du kan bruge det til noget fornuftigt.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 16:33

Hej Michael... Er det én man må stjæle - evt. modificere lidt?

Bh

Kennet

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:36

Kennet:

Hej Michael... Er det én man må stjæle - evt. modificere lidt?

Bh

Kennet

Hej Kennet

Ja den må du bruge alt det du vil Big Smile

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:38

Kære XXXX

Mange tak for din henvendelse. Vi har i øjeblikket meget travlt, men vil hurtigst muligt tage kontakt til dig.

Fortsat god dag

Med venlig hilsen

XXXX

---------

Kort udkast Big Smile

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad nu være med at sende et autosvar bare fordi du kan. Der er ikke noget værre end at få et instant autosvar i retning af: "Din email betyder meget for os, og vi gør ALT I HELE VERDEN for at besvare den så hurtigt som OVERHOVEDET MULIGT!!!". Hvis der er meget travlt, og svartiden afviger betydeligt fra det angivne, kan det være okay med et autosvar, men ellers bør du droppe det efter min mening. Keep it simple.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 17:27

Hej Thomas

Personligt tror jeg ikke på dem, der altid har travlt.

Så jeg er mere til noget i denne stil:

Kære "afsender"

Tak for din mail.

Du kan regne med, at vi behandler din henvendelse seriøst og hurtigt. Vi vil inden 24 timer svare på din mail eller bede om uddybende oplysninger.

Hvis din henvendelse haster meget, er du velkommen til at ringe til os på tlf. XXXXXXXX

Med venlig hilsen

Verdensfirmaet A/S

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:50

Magnus:
Lad nu være med at sende et autosvar bare fordi du kan.

Gav dig lige fem stjerner for den, Magnus.
Men det lyder jo faktisk til, at Thomas ikke blot gør det, fordi han kan, men fordi han har brug for at løse et problem.

@ Thomas

Tak for din mail.
Førhen brugte jeg lang tid på at snakke i telefon med folk, som lige ville vide, om deres mail var nået frem. Den tid gik fra de opgaver, jeg ellers var i gang med - altså de andre kunder.

Din mail ligger nu i køen, og jeg svarer, så snart jeg når til den.

Hvis du ikke kan døje ventetiden, kan du kigge lidt på vores aktuelle tilbud - eller tage et spil tetris. :-)

Ja, jeg synes også selv, det er irriterende bare at få et automatisk svar, men tænk på, at de kunder, der ringer, mens jeg er ved at arbejde for dig, får én magen til - så jeg ikke bliver afbrudt i din opgave.

Arh... den blev vist lidt for lang.
Jeg har ikke brug for at få reklame med ud, hvis du skulle vælge min stil.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)