Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tælle unikke besøg?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan man få et værktøj hvorigennem man kan se unikke besøg på eks. en video? Den skal med andre ord ikke registrere hvis en enkelt bruger ser filmen ti gange, men blot registrere denne som en besøgende.. Mvh, Jesper
Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 17:37

Ja - hvis du har fået skræddersyet systemet i fx.asp.net, så er det muligt med få linier kode.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18

Naturligvis er det muligt. Det kræver bare specielt udvikling enten i playeren, ellers skal playeren hente videoen fra et script hvorfra man logger alt - fx at hver ip tæller som en unik, eller hvilket parameter du nu syntes der kunne være sjovt. :-)

Men hvis du også vil have svar på hvordan - så skal du altså af med noget mere information end "video" :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 21:30
Jeg har egentlig svært ved at komme ned mange flere detaljer, da det langtfra er min stærke side : ) jeg ville egentlig bare høre om det var muligt og samtidig også om det er svært/dyrt at lave?
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 22:13

Hej

Jeg er næsten sikker på du kan gøre dette med clicktale.com
Jeg bruger ikke programmet mere men jeg er sikker på der er en funktion der understøtter dette.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 22:55

http://www.analyticsbogen.dk/ er der et kort afsnit om tracking af youtube videoer. Jeg er sgu lidt i tvivl om jeg må gengive fra bogen - så jeg undlader for at være på den sikre side. :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)