Jeg sidder lidt med en lille ide. Kører meget tit rundt i københavn og omegn til hverdag og ser masser altaner/plankeværker der støder ud til meget støjende gader/veje og som ikke rigtigt blive brugt pga. støjen. Derfor tænker jeg, hvad med at ejerne bruger deres altaner/plankeværker til noget fornuftigt og tilmed tjener penge på deres støjende beliggenhed? Min ide går på at man kunne sælge altan reklamer og plankeværk reklamer til firmaer der gerne vil have synlighed i bybilledet. Måden man kunne gøre det på; er at privat personer kan tilmelde sig en database på en hjemmeside og så kan firmaer vælge frit eller lade "mig" finde 1-? steder i indre eller ydre københavn, hvor de vil få god synlighed. Privat personen vil selvfølgelig få X antal kr. (Eks. 500 kr. pr. mdr) for at tilbyde deres altan/plankeværk som reklamesøjle. Er jo allerede en masse lejlighedsejere, der vælger at sætte et stykke plast/stof op så man ikke kan kigge ind på deres altan og istedet for at betale for at få lidt privatliv på sin altan, så vil man her kunne sidde i fred på sin altan i boxershorts og tilmed tjene penge på det og man vil ikke blive generet af reklamen, da der på indersiden kun vil være et blank stykke Plast/banner. Nogle der vil kommentere på min spontane idé?
|
Jeg syntes det lyder som en go idé! Har tit tænkt på at finde ud af hvad det kostede, når man så en reklame på en husgavl.
Jeg er helt klart interesseret i en reklame i Kbh. eller Århus området, ud til en stor vej.
Mvh
Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online