Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Altan/plankeværk Reklamer - Kom med en kommentar

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er.

Jeg sidder lidt med en lille ide. Kører meget tit rundt i københavn og omegn til hverdag og ser masser altaner/plankeværker der støder ud til meget støjende gader/veje og som ikke rigtigt blive brugt pga. støjen.

Derfor tænker jeg, hvad med at ejerne bruger deres altaner/plankeværker til noget fornuftigt og tilmed tjener penge på deres støjende beliggenhed?

Min ide går på at man kunne sælge altan reklamer og plankeværk reklamer til firmaer der gerne vil have synlighed i bybilledet. Måden man kunne gøre det på; er at privat personer kan tilmelde sig en database på en hjemmeside og så kan firmaer vælge frit eller lade "mig" finde 1-? steder i indre eller ydre københavn, hvor de vil få god synlighed.

Privat personen vil selvfølgelig få X antal kr. (Eks. 500 kr. pr. mdr) for at tilbyde deres altan/plankeværk som reklamesøjle.

Er jo allerede en masse lejlighedsejere, der vælger at sætte et stykke plast/stof op så man ikke kan kigge ind på deres altan og istedet for at betale for at få lidt privatliv på sin altan, så vil man her kunne sidde i fred på sin altan i boxershorts og tilmed tjene penge på det og man vil ikke blive generet af reklamen, da der på indersiden kun vil være et blank stykke Plast/banner.

Nogle der vil kommentere på min spontane idé?

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:31

Jeg syntes det lyder som en go idé! Har tit tænkt på at finde ud af hvad det kostede, når man så en reklame på en husgavl.

Jeg er helt klart interesseret i en reklame i Kbh. eller Århus området, ud til en stor vej.

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 00:42

Præcis, vil mene det er en win win situation, da både virksomheder og privat personer får noget ud af idéen.

Det næste bliver bare, hvad den bedste måde vil være, til at få privat personer med på idéen og bliver klar over den findes, man kunne omdele flyers, men synes bare tit de bare ryger ud med alle de andre reklamer.

Så tænkte man måske kunne omdele et brev/Kuvert med en kort beskivelse af tilbudet til privat personer, så er de jo lidt nødsaget til at åbne kuverten, eller er det en dum ide.

Jeg synes bare tit jeg af nysgerrighed åbner div. kuverter med tilbud, bare for lige at se, kunne jo være der lå noget værdifuldt i kuverten - Men er det bare mig.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 01:24

Jeg synes, det lyder til at være en rigtig god idé, og jeg tror flyers ville være fint til formålet. Selv om nogle flyers ryger ud sammen med de andre reklamer, vil der stadig være mange, der IKKE ryger ud :)

Mvh. Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:09

Nu ved jeg ikke noget om jura, men det er vel ikke alle steder man må hænge en kæmpe banner op på sin altan? Eller er det?

Det lyder dog umiddelbart som en god ide. :-)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer.
Nu er det ikke for at mæle den gode ide til jorden men den holder bare ikke.
Jeg har haft et lignende projekt engang og fandt ud af at der er regler for dette og at det var totalt umuligt at drive sådan en forretning.

Private må ikke reklamere uden at søge tilladelse hos kommunen.
Kommunen skal godkende hver eneste skiltning / reklame som er synlig fra offentlige steder og er synligt i naturen / byområder osv..
Så er der noget der hedder Skilteloven som også godkendes af kommunen og den er ret striks.

Så tror ikke på ideen kan fungere.

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 13:51

Er det rigtigt :-/  Lidt øv.

Troede selv man måtte udsmykke sin altan som man ville, så længe det bliver på altanen og ikke hænger og generer andre.
Svare det ikke bare til at hænge et brøndby fodbold flag op på sin altan??

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 13:51

Jeg så faktisk noget lign. her i KBH, hvor at de solgte reklamepladser på hegnet rundt om eks. byggerpladser og lign. (Fik desværre ikke fat i deres website :\)

Kender desværre ikke noget til regler og hvem man skal kontakte osv., dog syns jeg det lyder som en ret fin idé :)

Prøv at gå videre med den...

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 13:54

Kom lige i tanke om noget:

Hvad så med dem som benytter sig af sponsorcar.dk
Er vel også privat personer der reklamerer, bare på deres bil?

Fra Kolding
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:25

Start med at kontakte Teknisk Forvaltning - så ved du om du har en idé  Wink  eller ej ...

http://www.kk.dk/tmf.aspx

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)