Kære aminoer, PerformanceMarketing er pt. på udkig efter flere partnere, vi kan dele vores succes med og tilbyde dem kvalitet i alt hvad der hedder salg, gensalg, mødebooking og self. til dig, der har behov for en skræddersyret løsning og har visse kritierer, så har vi også noget til dig, fx. X antal salg om mdr. eller ønsker møder i et geografisk udvalgt område og måske bare over 1000 salg pr. mdr. Hos PerformanceMarketing går vi ikke i kompromis med kvaliteten, men tøv ikke og hør lidt nærmere til hvordan vi kan finde frem til en god løsning til dig og din virksomhed eller selskab. Vi booker møder til, alt fra revisions selskaber, pensions mæglere til rengørings firmaer. I kan kontakte mig direkte på tlf: 6064 3534 eller ona@performancemarketing.dk
På forhond tak www.performancemanrketing.dk
|
Hej Performance Markerting
Jeg går i præcis de tanker på vegne af min virksomhed, men er meget usikker fordi jeg for alt i verden ikke ønsker at skulle enten betale for reelt ingenting, eller opleve at vores virksomhed taber i omdømme, hvis "fremmede" slippes løs mhp. at sælge, sælge, sælge.
Jeg var alligevel en tur forbi jeres hjemmeside, og kan personligt konstatere at den har nogle mangler, som i sidste ende er medvirkende til at jeg ikke går videre på din ellers meget fine opfordring.
1) Hjemmesiden er for "skabelon"-agtig. Den udstråler ikke rigtig en etableret virksomhed og en par af undersiderne er ikke opdateret (vedr. personale, kunder osv), ligesom et par links ender i error 404.
2) For at jeg tør slippe kontrollen med salget, er det helt afgørende at jeg føler mig tryg ved en evt. samarbejdspartner som jer. Jeg ville ønske fuldstændig gennemsigtighed med hvem I er, hvor I holder til. Når ikke jeres adresse, CVR-nr eller data af den type er at finde på jeres hjemmeside, bliver jeg utryg. Det er ikke til at vide hvad der gemmer sig bag en email adresse og et mobilnummer.
3) Sidst men ikke mindst vil jeg gerne kunne kryds-checke jeres forretning via nogle af de referencer på virksomheder, som I igennem årerne har serviceret. En sådan oversigt er for mig også vigtig.
Blot lidt gode råd fra en potentiel kunde som også er meget kvalitetsbevidst. :)
Mvh.
Thomas