Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for et telemarketing bureau, der kan tage sig af alt dit salg og vedligeholdelse af nuværende- uden at gå i kompromis med kvaliteten?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

PerformanceMarketing er pt. på udkig efter flere partnere, vi kan dele vores succes med og tilbyde dem kvalitet i alt hvad der hedder salg, gensalg, mødebooking og self. til dig, der har behov for en skræddersyret løsning og har visse kritierer, så har vi også noget til dig, fx. X antal salg om mdr. eller ønsker møder i et geografisk udvalgt område og måske bare over 1000 salg pr. mdr.

Hos PerformanceMarketing går vi ikke i kompromis med kvaliteten, men tøv ikke og hør lidt nærmere til hvordan vi kan finde frem til en god løsning til dig og din virksomhed eller selskab.

Vi booker møder til, alt fra revisions selskaber, pensions mæglere til  rengørings firmaer. 

I kan kontakte mig direkte på tlf: 6064 3534 eller ona@performancemarketing.dk

På forhond tak

www.performancemanrketing.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Performance Markerting

Jeg går i præcis de tanker på vegne af min virksomhed, men er meget usikker fordi jeg for alt i verden ikke ønsker at skulle enten betale for reelt ingenting, eller opleve at vores virksomhed taber i omdømme, hvis "fremmede" slippes løs mhp. at sælge, sælge, sælge.

Jeg var alligevel en tur forbi jeres hjemmeside, og kan personligt konstatere at den har nogle mangler, som i sidste ende er medvirkende til at jeg ikke går videre på din ellers meget fine opfordring.

1) Hjemmesiden er for "skabelon"-agtig. Den udstråler ikke rigtig en etableret virksomhed og en par af undersiderne er ikke opdateret (vedr. personale, kunder osv), ligesom et par links ender i error 404.

2) For at jeg tør slippe kontrollen med salget, er det helt afgørende at jeg føler mig tryg ved en evt. samarbejdspartner som jer. Jeg ville ønske fuldstændig gennemsigtighed med hvem I er, hvor I holder til. Når ikke jeres adresse, CVR-nr eller data af den type er at finde på jeres hjemmeside, bliver jeg utryg. Det er ikke til at vide hvad der gemmer sig bag en email adresse og et mobilnummer.

3) Sidst men ikke mindst vil jeg gerne kunne kryds-checke jeres forretning via nogle af de referencer på virksomheder, som I igennem årerne har serviceret. En sådan oversigt er for mig også vigtig.

Blot lidt gode råd fra en potentiel kunde som også er meget kvalitetsbevidst. :)

Mvh.
Thomas

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:25

I har lige lavet en ny hjemmeside?  

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:43

Hej.

Jeg skal ikke bruge et telemarketingsfirma -jeg ér et. Men jeg var lige forbi jeres hjemmeside, fordi den nu har været nævnt 20 gange her henover weekenden;)  Det er nok også formålet med at poste den så mange steder, i jagten på kunder ;)

Men da jeg ikke har brug for jer, vil jeg bare give et godt råd med på vejen: Ret stavefejl og grammatiske kiksere.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 22:52

Hej Performance Manrketing.dk ;)

Jeg må tilslutte mig Thomas, jeg føler mig langtfra tryg nok til at lade jer ringe/følge op på new-biz kunder...

I burde som minimum fjerne/skrive de standart sider som ligger Vore Kunder, Personale og Jobmuligheder...

Ligeledes er jeres kontakt side mangel fuld. Og skaber ingen troværdighed... hvem er i og hvem står bag?

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 23:00

Thomas, jeg vil give dig ret.

Men man kan jo ikke udsætte noget på din webside:-) (sorry, men jeg kunne ikke lade være)...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25

Mange tak for jeres opmærksomhed og svar,

Jeg giver jer ret i at hjemmesiden mangler på at blive færdigt, men dog er den stadigvæk under ombygning- siden behøver trods alt ikke være lukket og slukket (:

Der kommer referencer, siden fejler noget at den fylder halv side, som skal rettes op osv.

Men, jeg vil nægte at tro at nogen herinde ville betale en virksomhed som leverer konkrete forbruger af deres produkt? Altså fx. før vi starter med at booke på vegne af din virksomhed så tilbyder vi dig 5 møder uden beregning, blot så man kan mærke kvaliteten i vores arbejde og det samme gælder for salg, du får 5 salg uden beregning - så du blot kan vurdere kvaliteten. Hvis på et senere tidspunkt, sker det at i får et såkaldt "pistolsalg" eller dårligt kvalitet, så kræver vi ikke nogen form for betaling, for disse salg eller møder, men blot de initialer på sælgeren/konsulenten der genneførte salget, så vi kan tage os af det internt og sikre vores samarbejde og kvalitet.

Tak for kritikerne, og www.performancemarketing.dk vil blive færdiggjort i løbet af den kommende uge.

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 23:44

Når i snakker om kvalitet så er det også nødvendigt at have en hjemmeside med god kvalitet.

Det i har nu i noget være sjusk, og når i sjusker med hjemmesiden hvordan kan evt kunder vide om i sjusker med salgsarbejdet?

Jeg syntes i ska bruge resten af aften/natten til at for styr på jeres hjemmeside.

feks ens fontsize på siderne og ens fonter på de forskellige sider.

Og relevante kontaktdata såsom cvr-nummer osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19

Hej Michael,

Tak for dit svar og interesse- men blot for at gentage, så er vores hjemmeside under ombygning.

Vi fakturerer for de salg, som er gået igennem og de møder, vores kunder har været til dvs. ingen risiko at løbe, men kun betale for kvalitet som koster.

CVR, reference, kontakt opl. osv kommer.

Men man kan stadigvæk godt henvende sig ifb. m. forretning- og ikke kun kritik.

Alle er velkomme til at henvende sig, uanset årsag.

Mange tak.

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 00:45

iflg min mening er det ikke seriøst at publicere en ikke færdig hjemmeside.

Men held og lykke med virksomheden :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)