|
Jeg kan godt lide designer, det er rent, simpelt og seriøst. Jeg synes måske der mangler noget tekst på siden og der kunne vel også godt være nogen billeder fra klinikken og personalet?
Jeg kan godt lide designer, det er rent, simpelt og seriøst. Jeg synes måske der mangler noget tekst på siden og der kunne vel også godt være nogen billeder fra klinikken og personalet? |
Jeg blev overrasket over at siden ikke ændrede sig, selv efter at jeg slog mine AdBlockers fra. Den er meget, meget bar - ikke videre indbydende, sådan som jeg ser det. Det er rart der ikke er for mange ting der tager opmærksomheden lysaviser eller lignende. Men der er næsten FOR lidt imo ;) |
Taget i betragtning at den almene forbruger læser sider som et Z, så er den ikke så hensigtsmæssig opstillet mht. menuen... Jeg måtte lige kigge en ekstra gang efter menuen. Men ellers kan jeg godt lide farvekombinationen... Og så er jeg den type, der mener det hedder forside, og ikke start (eller hjemmeside) |
Det er en MEGET kold side at gå ind på synes jeg. Endvidere synes jeg at "headeren" - altså dit "logo" er alt for stort - man skal jo nærmest scrolle 2 gange på musen for at nå indholdet (overdrivelse fremmer forståelsen). Det er simpelthen for simpelt endda. |