Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pop-up reklame på amino

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Har du valgt, jeg vil ikke se reklamer på debatten?

I din profil under debatindstillinger.

Næ - vidste ikke man kunne dette. Men nu har jeg - Taaak! :-)

Jeg syntes det er fint der er reklamer på Amino. Der skal bare ikke være sådan at man ikke kan bruge Amino, uden at skulle klikke reklamer væk. Og slet ikke når man betaler for at bruge Amino.

Og så tvivler jeg også stort på effekten af dette "reklame-heldvede". Jeg tror ikke det konvertere særligt godt.

Der er få ting på Amino jeg syntes er noget møg.

1) for mange reklamer for betalende

2) for mange tråde bliver til person fnider, som kun burde finde sted under PM's

3) Email abonnement systemet burde være sådan, at man kun modtager én mail pr tråd. Går man så ind i tråden igen, skal der kun komme én ny mail når der sker nyt. (lidt svært at forklare)

:-)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:16

TT...

Det er da intet med om vi ikke har større problemer, det er da et reelt spørgsmål trådholder kommer med. Så kan du da godt mene, da det ikke er relevant for amino.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:20

Sorry ikke et spørgsmål, en konstatering ;-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:40

Du kan jo trække et regnskab på selskabet. Jeg mener, sidste gang jeg kiggede var der et mindre underskud.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er vist på tide jeg kommer med lidt facts.
Amino har til og med kørt med underskud og jeg har til dato smidt små 1.5 millioner kr. i sitet og har aldrig trukket penge ud.

Amino har i dag 6 fuldtidsansatte, et par freelancere og så en del udvikling i Manilla. Så inkl. alt koster det vel godt 350.000 kr. om måneden at holde Amino kørende, så der skal lidt penge ind.

I 2010 ser det ud til at vi får et beskedent overskud og det er vel et år siden jeg smed penge i sidst, så jeg er meget tilfreds.

Mht. effekten af reklamerne, så har vi 100% udsolgt på sitet og mange annoncører gentegner, da effekten er rigtig god.

Om Amino har for mange reklamer er et individuelt spørgsmål, jeg kan bare forsikre at der ikke bliver færre, da vi også en dag gerne vil til at tjene penge og jeg vil da gerne have min 1 1/2 million igen.

Så jeg håber i overlever og bakker op om de tiltag vi laver for at tjene penge. Det er også det der betaler for nye services og de rigtigt mange forbedringer vi pt. laver på debatten.

Ikke mindst koster det kassen at udvikle mobile løsninger.

Så bak op, vi har brug for det.

Dbh Martin

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 05:33

Hej Martin

Godt med nogle facts og ja ting koster jo en del at starte op og jeg er ikke i tvivl om at dette nok skal blive en stor succes for dig og dit crew ;-)

Generalt syntes jeg når jeg sidder og læser de forskellige tråde, at folk bakker op og deltager konstruktivt, ja det er lige før folk får ejer fornemmelser og det er jo positivt. For så ved man, at man gør et eller andet rigtigt.

Der er et KÆMPE marked for Amino derude og jeg har anbefalet rigtig mange her i Århus (Sorry Aarhus;-) til at deltage og mange kender virkelig slet ikke Amino endnu og det er jo egentligt positivt, for så ligger der en stor kundeskarre og venter. Så er udfordringen bare at nå dem, på en eller anden måde ;-)

Så jo 100% opbakning herfra og også fra alle dem jeg anbefaler til sitet ;-)

Mvh Jimmi

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:09

jjn:

Jeg vil gerne være udvikler på amino-holdet, også selvom det ikke er aflønnet.

Hvis du besidder de rette kvalifikationer er du velkommen til at søge stillingen hos vores 2 partner-sites - fysisk sidder man på kontor med resten af Amino her i København:

http://www.amino.dk/job/Jobopslag_webudvikler_alphamedia.pdf 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:18

Jeg er helt klar på at der ligger et stort marked der ude.
Men lige nu fokuserer vi på at gøre Amino bedre og bedre, så kommer folk nok af sig selv en dag og ja, langt de fleste bakker godt op om Amino og det er vi meget taknemmelige for.

Dbh Martin

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)