Lidt opkast! Hvor er det dog tosset at man som Plus medlem, skal mødes af pop-up reklamer på Amino. :-) |
Har du valgt, jeg vil ikke se reklamer på debatten?
I din profil under debatindstillinger.
Lidt opkast! Hvor er det dog tosset at man som Plus medlem, skal mødes af pop-up reklamer på Amino. :-) |
Har du valgt, jeg vil ikke se reklamer på debatten? I din profil under debatindstillinger. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Jeg er ikke plus medlem, men bliver det nok snart. Men rigtigt det er så kedeligt at de vælger at gøre det og jeg læste på et tidspunkt en tråd hvor det faktisk ikke er lovligt ift markesdføringsloven at have sådanne reklamer som genere på den måde. Men selvom det måske er lovligt, så syntes jeg er der ærgerligt for der er SÅ mange andre muligheder for at tjene penge på dette rigtig gode koncept ;-) Mvh Jimmi |
Der er mange nye ting på vej og det koster penge. Hvis du har gode forslag til at Amino kan tjene penge på nye metoder, kan du jo skrive til Amino. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Hej Lasse jeg ved ting koster penge, men det er der nok også råd til på Amino. Amino er et rigtigt godt koncept og der sidder dygtige folk bag, så de ved nok hvor de skal sætte ind. Det jeg reagere på, er de annoncer der virkelig irritere, som jeg mener ikke behøver at være på amino. Men igen det er ikke mig der har lavet dette koncept og de bestemmer jo selv hvordan det skal være, så kan vi andre jo "Take or leave it" ;-) Mvh Jimmi |
Hvis I ikke har større problemer som iværksættere, så skal I sgu være glade og tilfredse. |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Må jeg spørge hvor Martin Thorborg har skrevet det med at amino kører med underskud? Det kan dælme ikke være med ret meget?! Er der ikke kun server/hosting udgifter? Hvem bliver eller betalt på holdet? Bliver udviklerne det? Jeg vil gerne være udvikler på amino-holdet, også selvom det ikke er aflønnet. |
Sig mig, hvad tror du, programmørerne og Amino Support folkene lever af?
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg tvivler gevaldigt på at de lever af amino.dk alene - i så fald er vil jeg i hvert fald meget meget gerne være på holdet :-) |