Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til VPS ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste gang fandt jeg en dedikeret server med jeres hjælp, og denne gang drejer det sig om en vps, der skal kunne trække små 5-10 personer til multiplayer server only. ikke andet bras, så tænkte om i havde gode erfaringer eller råd ? Har kigget på den her:

http://www.fusevps.com/

Fuse2

Hva er jeres syn på det ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34

Plyz:

Sidste gang fandt jeg en dedikeret server med jeres hjælp, og denne gang drejer det sig om en vps, der skal kunne trække små 5-10 personer til multiplayer server only. ikke andet bras, så tænkte om i havde gode erfaringer eller råd ? Har kigget på den her:

http://www.fusevps.com/

Fuse2

Hva er jeres syn på det ?

Jeg går ud fra, at latency er er primærparamenter for gamehosting. Hvor sidder spillerne? Fusevps er amerikansk, og der er en del at vinde på lantecy-fronten ved at vælge en europæisk host i stedet.

Ta' evt. et kig på EuroVPS (som hoster fra AMX (knudepunkt for Europa i Amsterdam) eller Hetzners Vserver-serie (som generelt har rigtigt pæne svartider til DK).

Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:41

Synes de ser ret så dyre ud, næsten samme pris som dedicated hos hetzner ? eller er jeg blind ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31

Plyz:

Synes de ser ret så dyre ud, næsten samme pris som dedicated hos hetzner ? eller er jeg blind ?

Er prisen den primære parameter? If so:

Du kan få en VPS hos hostmist.com på Hetzners infrastruktur (I7-processor med 32GB ram) ned til 3.5 euro. Sådan en bruger jeg selv til et fattigmands-CDN (Content Delivery Network), som hostes af det amerikanske firma hostmist.com. De europæiske VPS-pakker finder du under VPS -> XEN -> Germany.

Hostmist siger, at de har 30 kunder per server i snit.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)