Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe med et wordpress-problem?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Min bedre halvdel har siden www.ledighedsstress.dk, som en Amino har hjulpet os med at få sat op.

Vi har dog det problem nu, at vi gerne vil have, at bloggen gerne skulle være et selvstændigt menupunkt og ikke fylde 1/3 af siden på alle sider. Er det et problem, du kan løse?

Jeg er klar over, at det kan være fristende at komme med mange bud på, hvad der kan ændres på siden, men lige nu er det den ændring, vi gerne vil have foretaget.

Dbh

Tommy Krabbe  

Hej med dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tommy, 

Når du siger blog, så mener du den liste der hedder "Blog-indlæg" ? :-) Den kan du sikkert fjerne, under widget, under dit tema :-) 

Mht at rykke bloggen op under et menu link er det rimeligt nemt.

Først opretter du en tom side kaldet "Blog" og så, går ind under Indstillinger/Settings, -> Reading -> og her kan du så sætte Post page - som så er her blog delen af Wordpress kommer frem :-) 

God fornøjelse

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:17

Hej Jannik,

Tusinde tak! Det var virkelig en stor hjælp. Der har du godt nok hjulpet. Det er rigtig fedt, at bloggen nu har sin egen side.

Nu opstår der så to andre spørgsmål, som jeg er fræk nok til at stille.

1) Nu fyrer den bare blogindlæggene af i sin helhed, selvom jeg angiver i under læseindstillingerne, at den kun skal vise et referat. Er der andre steder, kan skal gøre noget for ikke at blogindlæg skal vises i deres fulde længde?

2) Der er kommet en sidebar på i bloggen. Den er sådan set rigtig fed, da man så kan navigere i blogindlæggene. Men den er så fremme som widget på alle siderne, hvilket ikke er så fedt. Kan man have den sidebar bare på bloggen og ikke på alle andre sider?

Hvis du kan hjælpe, er det fedt, men uanset hvad har du allerede været en kæmpe hjælp i dag!

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)