hej Benny Svarede via Iphone til din mail adresse - men kan nu se at det er dig
som jeg skrev i mail - så en pris hvis du vil have en fast i kr. og ører; så vil jeg mene at for at kunne give dig så god pris (læs lavest mulige) så er du nød til lige at beskrive hvilke typer opgaver du gerne vil have hjælp til
ved hjælp af PC til PC værktøj kan vi lave det uden at nogen af os skal flytte os fra vore respektive PC`ere - og jeg kan skrue et lille on-screen-camera program på så vi kan lave det til film; så du kan genopleve det efterflg. ved at tilgå en YouTube fílm af det passerede (closed only for dig).
Mine priser ligger tilgængelige inde på www.summasupport.dk og laveste værdi får du jo selvfølgelig når du starter med at købe licensen til programmet hos mig - thi så får du min hjælp til en timepris a 500,- kr. + moms - mens folk der har en licens med under armen må hoste op med 600,- kr. + moms.
Dette gælder selvfølgelig også alle andre som måtte fatte interesse herfor
Hvis du kontakter mig her medio februar vil jeg gerne hjælpe dig. Du betaler for den tid jeg bruger.
Du tager din bærbare computer med summa med ud til mig. Så tager du dine bilag, bankkontoudtog m.v. ud - og så fortæller jeg dig hvad du skal gøre i summa.
Jeg er rimelig skrap til det - og jeg startede faktisk selv på denne måde i sin tid.