Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal du have for at hjælpe mig igang med SummaSummarum

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Efter at have læst om alle de positive erfaringer i har gjort derude, så overvejer jeg at købe bogføringsprogrammet SummaSummarum.

Idet, jeg ikke er den store haj, men lærenem :-) så vil jeg skulle bruge noget hjælp til at komme i gang.

Er du en ørn til SummaSummarum, og kan du lære fra dig, så send mig en mail med en pris på hvad du skal have for at hjælpe mig i gang.

Venligst kun henvendelse kun via mail

kontakt@zen-vision.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16

Hej.

Hvorfor tager du ikke bare på et Summa-kursus?

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20

Hej Peter

Det var naturligvis en mulighed, men tænkte jeg vil få mere ud af at tage udgangspunkt i min egen situation.

Men absolut en mulighed, som jeg vil benytte, hvis der ikke dukker et godt tilbud op.

Mvh

Benny

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anette Sand..som også er Amino holder løbende kurser i nærheden af dig.

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25

Jeg tager fat i Anette, hvis der ikke dukker andre op

Tak for det tip

Dbh

Benny

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 13:37

hej Benny   Svarede  via Iphone  til  din  mail adresse   - men  kan  nu  se  at det  er  dig

som jeg  skrev i mail   -  så  en  pris  hvis  du  vil  have  en  fast i  kr. og ører;  så  vil  jeg  mene  at for  at kunne  give  dig  så  god  pris (læs  lavest mulige)  så  er du   nød  til  lige  at  beskrive  hvilke  typer  opgaver   du  gerne  vil  have  hjælp til

ved hjælp  af  PC til  PC  værktøj  kan  vi  lave  det  uden  at  nogen  af  os  skal flytte os  fra  vore respektive  PC`ere  -  og jeg kan  skrue  et  lille  on-screen-camera program  på  så  vi  kan  lave  det  til  film;  så  du  kan  genopleve  det efterflg.  ved  at tilgå en  YouTube fílm  af  det  passerede  (closed  only  for  dig).

Mine priser  ligger  tilgængelige  inde  på   www.summasupport.dk   og  laveste værdi  får du jo  selvfølgelig  når  du  starter  med  at  købe  licensen til programmet hos mig - thi  så  får  du  min  hjælp  til  en  timepris a 500,- kr. + moms  -  mens  folk  der  har  en licens med  under  armen  må  hoste  op  med  600,- kr. + moms.

Dette  gælder selvfølgelig  også  alle  andre  som  måtte  fatte  interesse  herfor

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:51

Hvis du kontakter mig her medio februar vil jeg gerne hjælpe dig. Du betaler for den tid jeg bruger.

Du tager din bærbare computer med summa med ud til mig. Så tager du dine bilag, bankkontoudtog m.v. ud - og så fortæller jeg dig hvad du skal gøre i summa.

Jeg er rimelig skrap til det - og jeg startede faktisk selv på denne måde i sin tid.

Og det kan ske hos:

Olsens Revision ApS

Tornebuskegade 1, 3.

1131 København K

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Hej Jørgen Sender dig en pm Mvh Benny
Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Benny.

Vi vil gerne tilbyde et uforpligtende møde med dig på vort kontor, Skindergade 38, 2, 1159 København K.

På mødet vil undertegnede deltage med reg. revisor Kent Nymark.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Sonny Kovacs

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)