Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om ideen ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 04:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved normalt er det dumt, at drøfte sine tanker offentligt. Men jeg tager chancen/(risikoen) alligvelSmile

Som vi ved så har fleste kontor afdeling the-kaffe automat stående, som medarbejderene frit kan gøre brug af.

Synes i om der er interesse og behov for dem at have en automat med ice tea stående også...som medarbejderne kan frit bruge?

Ice tea har op opkvikende virkning på trætte medarejdere jo..:)

Øsker du sådan en løsning, skriv pm....

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:52

Ice tea indeholder også en del sukker, så jeg har min tvivl om, at det er trendy at få en ice tea automat.

Er man ovre i læskedrik genren, så tror jeg firmaerne mere er interesseret i en coca cala automat, omend det er et lidt større projekt/investering.

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 14:38

Holger:

Ice tea indeholder også en del sukker, så jeg har min tvivl om, at det er trendy at få en ice tea automat.

Er man ovre i læskedrik genren, så tror jeg firmaerne mere er interesseret i en coca cala automat, omend det er et lidt større projekt/investering.

Tænker du her på automaten, hvor man indkaster penge, eller  lille postmix anlæg?

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 14:43

Adnan Importør:

Tænker du her på automaten, hvor man indkaster penge, eller  lille postmix anlæg?

Jeg tænker på den store forkromede udgave med indkast af mønter, hvor læskedrikken er i flasker.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)