sådan ser det ud når du er logo ind |
Hej
Hvilket system er siden lavet i, er det et standard system?
Dbh
Kim
Hej Hvilket system er siden lavet i, er det et standard system? Dbh Kim |
1000 kr. vil jeg give |
Med venlig hilsen
Det var ikke mange besøgene måske du skulle køre en lille grund søgeord optimering på siden det burde lige vel hvad kunne komme højere op |
Hej Dauerbjerg Hvad mener du selv din side er værd?
|
Med venlig hilsen
Lille Maler i Esbjerg jeg ved ikke hvad den er værd måske det det som den ha koste mig men ville gærne hør en programmører hvad det ville koste ? at for lave sådan en side |
Hej Dauerbjerg. Jeg tror ikke du kan regne prisen sådan ud. Man kan jo nemt bruge en masse programmør timer, og ende ud med en dårlig side, som faktisk ikke er en skid værd. Jeg kan se at alle de annoncer jeg tjekkede på siden, er fra samme sælger i Vestsjælland (måske dig selv postnr. 4560?) Så tvivler lidt på at der er mange brugere på den nu!? Jeg syntes det ser meget rodet ud. Man tror siden hedder Køb & Sælg.dk men flere steder står der eannoncer.dk så hvad er navnet på siden? ALLE sidetitler er ens! Der skal laves rigtig meget SEO arbejde på siden samt rettes en masse stavefejl. Også i alle de annoncer fra vestsjælland ;-D Hvor længe har du ejet siden? Tror en ny ejer vil skifte system, så der skal startes op helt fra bunden igen. Så måske kun navnet er noget værd..!? Mvh Michael Haahr |
okay ja ja det er mig selv det har du ret i Køb & Sælg.dk hvor stå der .dk ? siden hedder eannoncer.dk SEO arbejde på siden :S stavefejl ja jeg er ordblind så ;/ Hvor længe har du ejet siden? ca 3 år men programøren har vær lidt tung i røven så den har kun ca kørt halt år uden så mage fejl selv om der er masser af fejl i nu :S okay triste så det vil sige den er ikke er meget vær hmm |