Jeg har lavet en webside i joomla (Rhuk Milkyway template), men vil gerne have et bedre design, da det i mine øjne signalerer troværdighed og kompetence (der kan overføres til brugerens opfattelse af indholdet på siden).
Jeg vil gerne have ændret menuen, så den bliver flottere og så man kan se hvilket menupunkt man befinder sig i. Baggrunden vil jeg gerne have til at fade når man bevæger sig ned af siden. Layoutet må også godt ændres lidt.
Jeg har også tænkt på et slidermodul til forsiden med forskellige musikbilleder, men det er måske ikke nødvendigt hvis den kan blive flot uden.
Det meste af indholdet er på plads. Kan du give et tilbud på ovenstående?
Du vil utvivlsomt blive gladere for et rigtigt webdesign og en template bygget til dit formål.
Fordelen er at den efterfølgende er nemmere og enklere at justere og ændre på og du vil samtidig kunne opnå store skaleringsfordele - da den vil være markant hurtigere end mange af de bruge template klub templates o.l.
Min anbefaling er derfor at du får lavet det rigtigt fra bunden af.
Hvis du er interesseret i sådan en løsning så smid gerne en linje på email@redweb.dk med evt. design oplæg m.v. så kvittere vi med et tilbud på løsningen.
Tak for dit svar. Du har nok ret. Problemet er bare at jeg ikke lige er interesseret i at smide ret mange penge efter det. Det er en nyopstartet affiliateside, så jeg ville være tilfreds nok med at få de nævnte ting rettet til.
Skriv til Morten fra Webinsite.dk på info@webinsite.dk, du kan prøve at se deres referencer på www.webinsite.dk, så kan du se at deres design er absolut i topklasse og de plejer ikke at være dyre.