Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæstebloggere-en god eller dårlig idé?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder lidt med tanken om, at få nogle gæstebloggere ind på min hjemmeside: Søderberg-indretning

Nogle, der har nogen gode idéer, men ikke selv har modet på at oprette en blog og vil prøve det af.

Er dette en god eller dårlig idé?

Har bl.a. en kusine der interesserer sig for indretning og hun bor på fyn hvor der måske rør sig noget andet end her i KBH.....

Måske hun ville være oplagt at spørge, om hun ville teste konceptet for mig.

Deal og no deal?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:25

Gæstebloggere kan være en smart ting. 
Det vil lige meget hvad skaffe flere ord - mere content - og altså bedre søgemaskineoptimering.
Men derudover kan det også skaffe dig nogle andre læsere, eller det kan give dig flere keywords som din målgruppe bruger, hvis en alm. person skriver et indlæg og bruger alm. ord.

Jeg har skrevet to blogindlæg som handler om hvordan man skriver et godt blogindlæg (ironisk nok).
Sådan laver man en god blog

8 tips til blogging

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 14:41

Generelt er jeg positivt stemt over for "Gæstebloggere". De har ofte en anden viden end skaberen af bloggen.

Det betyder, at de kan levere en anderledes værdi til sitet samt en større troværdig, såfremt personerne er kendte designere eller lignende i dit tilfælde.

Desuden kunne det også være interessant, hvis du lavede nogle interviews i forbindelse med forskellige tendenser og lignende, så man fik et bredere perspektiv på hele indretningsverdenen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)