Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af butik ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

Jeg er en ung kvinde som går med tanken om at åbne en skobutik ( sports / sneakers ). 

Da min store interessere ligger indenfor sko og trends ( sneakers / sports ), og mener at jeg har fundet det perfekte sted hvor butikken skulle liggge.

Jeg er stadig i opstartsfasen, hvor jeg leger rundt med tankerne, og det er her jeg har brug for jeres hjælp, da jeg har en del spørgsmål som jeg mangler svar på.

- Hvad ville i råde en ny iværksætter til ?

Er Messer, vejen frem hvis man vil starte nyt ? og kan i evt anbefalde nogle gode messer med sportssko og sneakers ? messerne må meget gerne ligge i udlandet !  (hvis der ellers er nogle som har nogle gode leverandør der kan anbefales, lytter jeg gerne :) )

Hvis i mener at Messer er vejen frem, skal jeg så har et CVR nr inden, eller kan jeg komme ind på andre måder ?

- Hvor meget skal jeg regne med at det koster at opstarte ( butikken skal ligge i en by med ca 90.000 indbygger) ? med centrale lokaler, varer, lager, inventer mm.?

- hvor stort lager skal man regne med ? 

- Vil i anbefale at der laves en webside også ? eller ville i koncentere jer 100 % på den fysiske butik ? 

Jeg håber at høre fra jer :)

Mvh

Brasil

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:55

Er du ved at starte ny butik eller webshop? Har du tænkt på hvordan dine kunder skal kunne betale?

Med Nets får du en sikker og pålidelig betalingsløsning.

Kontakt Nets og få et skræddersyet tilbud der passe til netop din forretning.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:30

brasil:

Da min store interessere ligger indenfor sko og trends ( sneakers / sports ), og mener at jeg har fundet det perfekte sted hvor butikken skulle liggge.

Jeg er stadig i opstartsfasen, hvor jeg leger rundt med tankerne, og det er her jeg har brug for jeres hjælp, da jeg har en del spørgsmål som jeg mangler svar på.

- Hvad ville i råde en ny iværksætter til ?

Hej brasil, velkommen til.

I første omgang vil jeg råde dig til at skrive en masse ting ned, forretningsplan, målsætning, marked, potentiale osv. Bliv enig med dig selv om hvor meget "modgang" du kan tåle (brug evt. noget netværk at spare med, så man ikke føler sig alene).

brasil:

- Vil i anbefale at der laves en webside også ? eller ville i koncentere jer 100 % på den fysiske butik ? 

Vil helt klart anbefale website, men det kræver selvfølgelig at du kan sende varerne. Der er jo stigende salgnettet og mange butikker rundt omkring i DK kan helt sikkert mærke at kunderne mere og mere benytter internettet.

Investeringsbeløb og messer i denne forbindelse, kan jeg desværre ikke udtale mig så meget om, men lokale leje, forudbetalt husleje, depositum, inventar, lager, markedsføring osv. Vurdering af hvor længe underskud kan accepteres og hvordan løn skal foregå (hvornår der er råd til løn og hvor længe du kan gå uden løn).

Held og lykke med det Big Smile

Mvh. Martin

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:02

Hej Brasil

Fandt denne liste over danske og udenlandske messer http://epn.dk/brancher/messer/

Om man kan komme ind på messerne er mange gange svært uden cvr nummer men nogle gange er der åbne dage ellers find en mulig leverandør og kontakt dem i god tid så kan du måske også få fribiletter fra dem.

Om du skal have lager eller ikke er jo om du har fysisk eller internet butik du kan have mindre lager alt efter om hvor hurtig du kan få varer fra dine leverandør. Men du skal have større lager hvis du har fysisk butik fordi kunderne vil have varerne når de kommer i butikken du vil mindste kunder hvis de skal komme tilbage en anden dag og afh varerne. Og måske ikke alt efter byen.

Nu skriver du ikke hvorfra i landet du er men prøv og besøg de byer som opfylder dine krav og prøv at tal med nogle spec. butikker om hør hvordan det er pt. prøv også og se hvor mange butikker der er til salg eller leje m.m.

Men hvis du skal have en fysisk butik så er du velkommen til at kontakte mig ang. dankort maskine.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 1. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:04

hej

tusind tak for svaret, og mange tak for linket, jeg vil pröve at arbejde videre med de svar som jeg har fået i dag, bliver spändende :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)