Hej , Jeg er en ung kvinde som går med tanken om at åbne en skobutik ( sports / sneakers ). Da min store interessere ligger indenfor sko og trends ( sneakers / sports ), og mener at jeg har fundet det perfekte sted hvor butikken skulle liggge. Jeg er stadig i opstartsfasen, hvor jeg leger rundt med tankerne, og det er her jeg har brug for jeres hjælp, da jeg har en del spørgsmål som jeg mangler svar på.
- Hvad ville i råde en ny iværksætter til ? Er Messer, vejen frem hvis man vil starte nyt ? og kan i evt anbefalde nogle gode messer med sportssko og sneakers ? messerne må meget gerne ligge i udlandet ! (hvis der ellers er nogle som har nogle gode leverandør der kan anbefales, lytter jeg gerne :) ) Hvis i mener at Messer er vejen frem, skal jeg så har et CVR nr inden, eller kan jeg komme ind på andre måder ? - Hvor meget skal jeg regne med at det koster at opstarte ( butikken skal ligge i en by med ca 90.000 indbygger) ? med centrale lokaler, varer, lager, inventer mm.? - hvor stort lager skal man regne med ? - Vil i anbefale at der laves en webside også ? eller ville i koncentere jer 100 % på den fysiske butik ? Jeg håber at høre fra jer :) Mvh Brasil
|
Er du ved at starte ny butik eller webshop? Har du tænkt på hvordan dine kunder skal kunne betale?
Med Nets får du en sikker og pålidelig betalingsløsning.
Kontakt Nets og få et skræddersyet tilbud der passe til netop din forretning.