Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ubrandbart sengetøj og madressr til plejehjem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 15:17

Tanken er helt sikkert god for det er meget sørgeligt og farligt når det sker. Problemet er bare at de fleste brandhæmmende stoffer så vidt jeg husker er meget giftige. Find evt. en kemiingeniør og spørg. Men jeg ved flyindustrien arbejder meget med den slags så der må være udviklet et eller andet til dem. Prøv at se om du kan finde ud af hvad de gør før du starter med en prototype det kunne være en god ide.

MVH

Asger

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:57

asgerfro:

Tanken er helt sikkert god for det er meget sørgeligt og farligt når det sker. Problemet er bare at de fleste brandhæmmende stoffer så vidt jeg husker er meget giftige. Find evt. en kemiingeniør og spørg. Men jeg ved flyindustrien arbejder meget med den slags så der må være udviklet et eller andet til dem. Prøv at se om du kan finde ud af hvad de gør før du starter med en prototype det kunne være en god ide.

MVH

Asger

Hej

Tak for svar Jeg kun give dig ret man skal undersøge ting inden man går igang og det har jeg også gjort og der findet et kanon produkt som ikke er klacificeret giftigt og jeg har talt med en kemiker som er en af landets førende indenfor højtemperatur både fiber og andre absoberende varianter, desuden har jeg talt med lab. i tyskland som også er experter i dette fiberprodukt og de siger enstemmigt at der ikke er noget til hindre for at man kan bruge dettefibertæppe.

preben 

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 10:28

God idé.

Jeg stiller blot nogle kritiske spørgsmål.

I fremtiden vil meget få mennesker ryger og jeg tvivler på, at det vil være tilladt på plejehjem osv. om nogle "få" år.

Jeg overvejer derfor om man satser på en kundegruppe der er under afvikling?

Hvad er prisforskellen på dit materiale og alm. sengetøj? Hvis man kan producere sengetøj til samme pris, ser jeg gode muligheder for, at få gode markedsandele hurtigt.Er prisen noget højere vil udfordringen være markant større.

Med venlig hilsen og held og lykke

Rasmus

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:49

Rasmus Jakobsen:

God idé.

Jeg stiller blot nogle kritiske spørgsmål.

I fremtiden vil meget få mennesker ryger og jeg tvivler på, at det vil være tilladt på plejehjem osv. om nogle "få" år.

Jeg overvejer derfor om man satser på en kundegruppe der er under afvikling?

Hvad er prisforskellen på dit materiale og alm. sengetøj? Hvis man kan producere sengetøj til samme pris, ser jeg gode muligheder for, at få gode markedsandele hurtigt.Er prisen noget højere vil udfordringen være markant større.

Med venlig hilsen og held og lykke

Rasmus

paradoxalt nok, så hjælper alle disse nye forbud og advarsler på tobaks pakkerne faktisk tobaks industrien.

så derfor er mit gæt faktisk at vi vil være flere rygere i fremtiden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)