Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt program på Kanal 5!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Falk Nielsen:

Sjældent har jeg grint så meget af et tv-program - udover Jul på Vesterbro, selvfølgelig.

Det slår Slemme Slemme Piger med flere længder Big Smile

Specielt den sidste sketch med den ældre herre der højlydt på caféen fortæller sin ven i telefonen om nattens voldsomme seksuelle udskejelser, og de alt for mange Breezers han indtog, ramte min lattermuskel grumt... Big Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:45

Chano:
Specielt den sidste sketch med den ældre herre der højlydt på caféen fortæller sin ven i telefonen om nattens voldsomme seksuelle udskejelser, og de alt for mange Breezers han indtog, ramte min lattermuskel grumt... Big Smile

"Om det gjorde ondt? Hvad tror du selv?" 

Klasse!! :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:47

Det er det mest genial TV il dato, kæft de var gode. ;-)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:12

Chano:

Specielt den sidste sketch med den ældre herre der højlydt på caféen fortæller sin ven i telefonen om nattens voldsomme seksuelle udskejelser, og de alt for mange Breezers han indtog, ramte min

Det var virkelig verdensklasse tv. Scenen med sprængt streng var fantastisk, de 3 piger hvor den ene optog samtalen på mobilen og den anden virkelig sad og lyttede...konge underholdning.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 20:45

Husk næste afsnit af Rollator Banden i aften kl. 22.00... Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)