Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KOMMUNERNES LYST/EVNE TIL AT BETALE

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er der nogen som har erfaring med at arbejde for en kommune ? Her tænker jeg især på diverse skræk hisitorier, hvor man hører om f.eks. håndværkere der venter mange måneder på betalingen for Deres arbejde.

Er det generalt et problem med betalingen når man arbejder for det offentlige ? Eller måske nærmere et problem med at overholde betalingsfristerne?

Mvh Kim

www.mulstop.dk muldvarpebekæmpelse og mosegrisebekæmpelse

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:01

Vi har tidligere faktureret en kommune, og betalingen er faldet indenfor betalingsfristen som var netto+10d

Men husk at de vil have faktureringen på EAN nummer.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har både gode og dårlige erfaringer med kommuners betaling.

De hurtigste betalinger til mig er kommet, når jeg har haft kontakt med min kontaktperson på opgaven i forbindelse med udskrivning af fakturaen.

Det er min oplevelse, at fakturaernes vej gennem kommunernes godkendelsessystemer kan være meget forskellig.
F.eks. har jeg aldrig oplevet forsinkelser i betalingen, når jeg har arbejdet for en kommunes økonomiafdeling, mens det ude i institutionerne kan tage lidt længere tid.

Men pengene kommer. Altid. Hvis du har leveret som aftalt.

mvh Hans

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:11

Hej Kim

Jeg kender 1 hvor de var op og skylde for 4 mdr arbejde men de har lige betalt den 1 mdr 3 mdr forsent.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:42

Har hørt om et par stykker, som ikke kunne få betalingen til tiden og da kommunen så endelig betalte, ville de ikke betale renter og rykkergebyr, da det brugte man ikke i kommunen...

Måske er det blot et par uheldige eksempler ?

Mvh Kim

www.mulstop.dk muldvarpebekæmpelse og mosegrisebekæmpelse

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:07

www.mulstop.dk:

Måske er det blot et par uheldige eksempler ?

Tænk på hvor mange handler de danske kommuner foretager sig, så er det nok ikke urealistisk at der er et par uheldige eksempler imellem. Det betyder jo ikke at hovedeparten køre sådan.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)