Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min hjemmeside trækker ingen kunder

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 53
Fra  Sailorknit Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et problem, men ved ikke hvordan jeg skal løse det, min hjemmeside trækker ingen kunder, jeg kan se på trafikken at der er en del som kigger på min hjemmeside, men ingen køber noget, hvad er problemet for kunderne, kan nogen sige mig hvad der er galt, hvad skal jeg lave om, for at få kunderne til at handle, jeg har en fysisk butik som fungere fint.

Håber nogen kan hjælpe mig, med gode råd

Mvh

Jytte

www.odsherreds-nostalgi.dk

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 20:44

hej Jytte

Jeg ved det heller ikke.

Men din blog:

Der er bare spam på din blog. Jeg synes, at endten sletter du din blog helt, eller sletter du al spam og begynder selv at selv at skrive på din blog.

Mvh. JetteSmile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:44

Hej Jytte, jeg kan finde 4 fejl på din side ifht. konverteringer.

1. når man trykker på om os, så havner man på en fejl 404 side.

2. når man besøger jeres blog bliver man mødt af 10 tons spam.

3. det er næsten umuligt at lægge varer i indkøbskurven, hvis man ikke bruger ie.

4. der er ingen beskrivelse af jeres produkter.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 20:56

Seo++:

Hej Jytte, jeg kan finde 4 fejl på din side ifht. konverteringer.

1. når man trykker på om os, så havner man på en fejl 404 side.

2. når man besøger jeres blog bliver man mødt af 10 tons spam.

3. det er næsten umuligt at lægge varer i indkøbskurven, hvis man ikke bruger ie.

4. der er ingen beskrivelse af jeres produkter.

Enig i overstående, syntes siden er meget rodet og når man først møder døde link's mister man lysten til at fortsætte..   

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jytte.

Jeg vil starte med at sige, at jeg selv har lavet ALLE de fejl, du laver, så jeg siger ikke det her for at pege fingre. Du har lavet næsten alle tænkelige fejl på din webshop. Jeg kan ikke liste hele molevitten her, men kan starte med et par råd:

-Lav nogle tænke højt-tests - den nemmeste måde er at sætte dem op på brugertest.nu

-Lav dine køb-knapper meget større og tydeligere (og den der spørgsmåls-knap noget mindre)

-Gør hele din indkøbskurv klikbar

-Fjern de der fejl. Jeg fik at vide, jeg ikke kunne bruge siden fordi jeg ikke accepterede cookies (og det gør jeg skam).

-Vil kraftigt anbefale dig at tilmelde dig begynder-kurset her.

-Du bør også læse Steve Krugs bog "Don't Make Me Think" og implementér hele hans tankegang på din shop. Det er det bedste du kan gøre for din webshop.

-Og så vil jeg da anbefale dig at hente gratisversionen af min e-bog Konverteringskarma. -Din webshop har i den grad brug for konverteringskarma Wink

Rigtigt meget held og lykke med at få shoppen tunet, så du kommer til at sælge mere der end i din fysiske butik.

Bedste hilsner

Morten Vadskær

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:54

hvad er mange besøgene for dig 100 om dagen eller 10.000 besøgene unikke om dagen

hvad er afvisning % hvor mange hopper ved forsiden

hvilken søgeord kommer de ind med fra f.eks. google

hvilken andre sider kommer dine besøgene fra er det relevante sider

kan ikke se på siden hvilken kort i tager , jeg i hvert fald kun handle et sted der har dankort på siden

jeg vil ikke handle et sted hvor der ikke er CVR nummer på siden og ikke har telefon nummer på siden og har ikke  kontakt info adr.  jeg ville vælge at handle et andet sted vis der ikke står info på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:49

Hej jytte må jeg lige anbefale dig at læse mit nyeste blog indlæg, som du finder her. 

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 53
Fra  Sailorknit Skrevet kl. 15:15

Hej

Jeg kan godt se at der er en del at arbejde med, jeg går straks igang med at forbedre min hjemmeside, det er rigtig dejligt at i vil give jeres mening, jeg er lige startet min hobbybutik 1. oktober, jehg har aldrig før prøvet at stå i butik, men min fysiske butik går rigtig godt, så jeg må prøve at lære lidt om hjemmesiden, så jeg også kan få gang i den

Mvh

Jytte

Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:33

Hej Jytte, 

Hvis jeg jeg var dig, ville jeg lade en professionel eller en erfaren person lave hjemmesiden.. Det er vigtigt, at hjemmesiden bliver udnyttet bedst muligt, at tingene virker, og ikke mindst - at den skaber nogle salg

Der er meget at arbejde med.. Personligt finder jeg slet ikke hjemmesiden brugervenlig. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:01

Jeg er enig med de andre..

Måske du burde få lavet en helt ny shop? I et andet system? Der ser ud som om du bruger Joomla... Jeg ville klart anbefale andre systemer.. Magento, Drupal osv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)