|
Hejsa Er der en der har tid til i aften at opsætte min prestashop ?? Jeg kan overhovedet ikke finde ud af at få den lagt over på serveren... |
Ja hvad går opgaven ud på?
En fredag aften, med håndbold i tv. Hvad skal der laves?
Debat
|
Hejsa Er der en der har tid til i aften at opsætte min prestashop ?? Jeg kan overhovedet ikke finde ud af at få den lagt over på serveren... |
|
Ja hvad går opgaven ud på? En fredag aften, med håndbold i tv. Hvad skal der laves? |
Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.
|
Nå ja håndbold :-) Jeg har domænenavn og server.. Men jeg kan ikke finde ud af at installere prestashop på min server.. Tager det lang tid for en der kender det at gøre ?? En der vil gøre det, kan skrive på trendskagen@hotmail.com |
Har sendt en mail:)
|
|
Ikke alligevel :-) Har fået en mail om at den er installeret, men når jeg prøver at gå videre, så siger den pludselig at der ikke er installeret noget alligevel... Hvad kan være galt ?? |
|
Prøv at send en mail med lidt info til mig, så vil jeg lige kigge på det:
jesper@schlebaum.dk |
|
Hej Kim, Kan forstille mig der står du skal slette "install-mappen" samt ændre navnet i "Admin-mappen". Det gøres vha. din FTP-client :-) Mvh Søren |
|
Det er blevet lidt noget rod det her... Jeg havde en til at sætte shoppen op, men det lykkedes ikke så godt. Han fik sat shoppen op, men kan ikke komme ind i mit admin panel til webshoppen, da ingen koder virker.. Kan man bare geninstallere sådan en prestashop ?? Hvis ja, er der så en der har tid til at gøre det i dag ?? Skriv gerne på min mail.. |