Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailform i vedhæftet pdf samt på web

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man lave en mailform ved hjælp af formularværktøjet i en pdf, som man derefter vedhæfter en mail?

Der er behov for svar på 2 x 6 spørgsmål + gerne mulighed for upload af filer.

Hvem kan fixe det for mig på en wordpress side?
Og hvem kan fixe det på en pdf - hvis det er muligt?

- et bud på en pris?

mvh Hans 

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 18:20

Hvorfor skal det være i en PDF i stedet for bare en webside? Du kan endda generere en PDF vha PHP hvis det er fordi du gerne vil modtage den i PDF format. I mine øjne virker det til at være langt flere problemer for både dig og dine brugere hvis det skal gøres på den måde med at man udfylder en PDF og så skal uploade den/vedhæfte den og sende afsted i stedet for det blot er check boxes på siden og så sende afsted hvor den bliver bygget om til PDF automatisk.

Er du interesseret i betalt opgave kan du smide mig en privat besked.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:39

Hej Dan

Jeg er ikke fast besluttet på én måde at gøre det på, men ønsker mig følgende flow (lovligheden er der styr på):

1. jeg sender mail til kunden, der skal udfylde formularen (jeg vil gerne give kunden et format, han er tryg ved - derfor tænkte jeg pdf.
2. Kunden udfylder formularen og returnerer - nogle kunder vil være mere kendt med at vedhæfte en fil til en mail end ved at uploade via en hjemmeside - derfor er det ønskeligt, at der kan svares pr. mail. Andre vil kunne bruge en browserløsning, som naturligvis er det oplagte valg.
3. Jeg får automatisk oplysninger og adgang til de relevante uploadede filer i et overskueligt format - helst som mail, hvor filerne er vedhæftet - da det så matcher det arbejdsflow, som det skal køres sammen med.

Det er ikke afgørende for mig, at der er en pdf involveret, men der skal være en løsning, der kan laves pr. mail uden om browserløsning.

Hvad skal den samlede løsning koste hos dig, Dan?
Hvad er tidsplanen for dens færdiggørelse?
- svar gerne pr. mail: kjer@kjers.com

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)